Fecha: |
2011-12 |
Resumen: |
Contextualització L'assignatura mostrarà el destacat paper que la música hauria de desenvolupar en l'etapa d'educació infantil, així com aportar models i recursos per a aquesta etapa. L'assignatura contempla 2 gran eixos que s'autoalimenten i es complementen: a) la formació musical dels alumnes, i b) la formació didàctica. Objectius formatius Desenvolupar les habilitats i els coneixements musicals dels estudiants a fi que en puguin fer ús en la seva tasca docent. Adquirir criteris entorn a la música en els primers anys de vida com a base per al seu ús educatiu. Dotar als alumnes de recursos per poder incloure aquest llenguatge a la seva pràctica docent, tant per facilitar l'expressió i la comunicació pròpia i dels alumnes, com per propiciar aprenentatges diversos. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: |
Català |
Titulación: |
Educació Infantil [2500797] |
Plan de estudios: |
Grau en Educació Infantil [847] |
Documento: |
Objecte d'aprenentatge |