Tractaments Cognitivoconductuals en la Infància i l'Adolescència [102537]
Forns Serrallonga, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
Fecha: |
2011-12 |
Resumen: |
1. Adquirir els coneixements bàsics sobre el tractament cognitivoconductual dels principals trastorns i problemes de conducta en la infància i adolescència. 2. Estudiar les característiques específiques del procés d'intervenció terapèutica en la infància i la adolescència. 3. Conèixer els principals instruments d'avaluació cognitivoconductual emprats en els problemes de conducta i trastorns infantils més freqüents. 4. Analitzar els programes de tractament i les estratègies d'intervenció dels problemes de conducta i trastorns infantils més freqüents. 5. Conèixer les principals tècniques cognitivoconductuals aplicades en el tractament dels principals trastorns i problemes de conducta en la infància i adolescència, així com el seu grau d'evidència científica. 6. Potenciar la pràctica clínica en situació simulada. 7. Aprofundir en l'anàlisi de casos. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: |
Català |
Titulación: |
Psicologia [2502443] |
Plan de estudios: |
Grau en Psicologia [954] |
Documento: |
Objecte d'aprenentatge |
El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos >
Guías docentes
Registro creado el 2011-07-14, última modificación el 2023-01-29