Para citar este documento: http://ddd.uab.cat/record/75833
Analysis of the teaching portfolio as a tool to enhance the quality and the effectiveness of the university professors
Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació.)
Suárez-Ojeda, María Eugenia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química)
Grup d'interès - Portafoli docent, IDES-UAB

Fecha: 2009
Resumen: This poster shows the results of using the teaching portfolio at Universitat Autònoma de Barcelona and its impact on improving teaching quality and adaptation to the European Higher Education Area.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el centre i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús Creative Commons
Lengua: Català.
Documento: conferenceObject ; altres
Materia: Carpeta docente ; portafolio docente ; educación superior ; innovación ; calidad docente ; reflexión ; evaluación docente ; acreditación ; formación docente ; educación ; filosofía docente ; metodología docente ; biografía docente ; mejora docente ; profesor universitario ; Teaching portfolio ; teaching in universities ; teachers' ; quality ; reflection ; assessment



1 p, 108.0 KB

El registro aparece en las colecciones:
Contribuciones a jornadas y congresos > Pósters

 Registro creado el 2011-07-28, última modificación el 2014-12-09



   Favorit i Compartir
QR image