Analysis of the teaching portfolio as a tool to enhance the quality and the effectiveness of the university professors
Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació.)
Suárez Ojeda, María Eugenia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental)
Universitat Autònoma de Barcelona. GI-IDES: Portafoli docent

Fecha: 2009
Resumen: This poster shows the results of using the teaching portfolio at Universitat Autònoma de Barcelona and its impact on improving teaching quality and adaptation to the European Higher Education Area.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Documento: Pòster de congrés ; altres
Materia: Carpeta docente ; Portafolio docente ; Educación superior ; Innovación ; Calidad docente ; Reflexión ; Evaluación docente ; Acreditación ; Formación docente ; Educación ; Filosofía docente ; Metodología docente ; Biografía docente ; Mejora docente ; Profesor universitario ; Teaching portfolio ; Teaching in universities ; Teachers' ; Quality ; Reflection ; Assessment



1 p, 108.0 KB

El registro aparece en las colecciones:
Contribuciones a jornadas y congresos > Pósters

 Registro creado el 2011-07-28, última modificación el 2024-05-26



   Favorit i Compartir