Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/90654
Desarrollo de un videojuego basado en inteligencia artificial
Rodríguez Extremera, Juan Pedro
Soler Ruiz, Vicenç
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Data: 2012
Descripció: 72 p.
Resum: El projecte Desarrollo de un videojuego basado en inteligencia artificial té com a objectiu el desenvolupament d'un videojoc d'estratègia on el jugador haurà de planificar una defensa capaç de resistir l'atac de l'enemic. El jugador haurà de triar com emprar els seus recursos per col·locar diferents tipus de terreny i diferents tipus de soldats. Posteriorment, quan aparegui l'enemic, els soldats actuaran d'acord als seus mecanismes de presa de decisions (encara que alguns soldats poden ser controlats pel jugador), igual que els enemics.
Resum: El proyecto Desarrollo de un videojuego basado en inteligencia artificial tiene como objetivo el desarrollo de un videojuego de estrategia donde el jugador deberá planificar una defensa capaz de resistir el ataque enemigo. El jugador deberá elegir cómo emplear sus recursos para colocar diferentes tipos de terreno y diferentes tipos de soldados. Posteriormente, cuando aparezca el enemigo, los soldados actuarán de acuerdo a sus mecanismos de toma de decisiones (aunque algunos soldados pueden ser controlados por el jugador), al igual que los enemigos.
Resum: The project Desarrollo de un videojuego basado en inteligencia artificial aims at the development of a strategy game where the player must plan a defense able to withstand the enemy attack. The player must choose how to use his resources to place different types of terrain and different types of soldiers. Later, when the enemy army arrives , the soldiers will act according to their decision-making mechanisms (though some soldiers may be controlled by the player), as well as enemies.
Drets: L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: bachelorThesis
Matèria: Videojocs -- Programació ; Intel·ligència artificial -- Aplicacions

Adreça alternativa: http://hdl.handle.net/2072/196280


72 p, 2.6 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Enginyeria. Projectes de final de carrera > Enginyeria Tècnica en Informàtica de Sistemes. PFC

 Registre creat el 2012-05-31, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir