Revisió de mètodes sobre l'ensenyament de la literatura grega i propostes multidisciplinàries en temps de canvis
Redondo, Jordi (Universitat de València)
Torné, Ramon (Universidad de Oviedo)
Fecha: |
2012 |
Resumen: |
L'ensenyament de la literatura grega en els estudis de Filologia Clàssica ha abandonat els darrers anys el memorisme tradicional vinculat a un estudi diacrònic i basat en la concatenació de perfils biogràfics dependents de fonts que hom no qüestionava. A més d'incloure el discurs de la moderna teoria literària, l'article present mira de plantejar l'adaptació de la matèria d'acord amb les variables de cada curs i de les modernes tecnologies de treball col·laboratiu en línia. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: |
Català |
Documento: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Materia: |
Literatura ;
Didàctica ;
Biografisme ;
Renovació ;
Adaptabilitat |
Publicado en: |
Methodos, Núm. 1 (2012) , p. 107-117, ISSN 2013-682X |
El registro aparece en las colecciones:
Artículos >
Artículos publicados >
MethodosArtículos >
Artículos de investigación
Registro creado el 2012-09-17, última modificación el 2022-05-12