Sintaxi llatina : proposta didàctica com a reflexió del procés d'aprenentatge
Gómez Llauger, Núria (Universitat Abat Oliba CEU)

Fecha: 2012
Resumen: En aquest article s'explica el plantejament, l'organització i el sistema d'avaluació de l'assignatura de Sintaxi Llatina a la titulació de Filologia Clàssica de la UAB durant el període 2007-2011. S'ofereix, a més, una experiència didàctica que sintetitza i reflexiona sobre el procés mateix d'aprenentatge mitjançant un document audiovisual.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Sintaxi llatina ; Sintaxi funcional ; Pragmàtica ; Catilinàries ; Anàlisi sintàctica
Publicado en: Methodos, Núm. 1 (2012) , p. 155-168, ISSN 2013-682X



14 p, 224.6 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Methodos
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2012-09-21, última modificación el 2022-07-01



   Favorit i Compartir