Results overview: Found 3 records in 0.02 seconds.
Articles, 3 records found
Articles 3 records found  
1.
9 p, 515.2 KB Reptes, peces de construcció i cubs per a entendre les mesures de longitud, superfície i volum / Arnau Marco, Ernest (IES Betxí)
Al llarg de les etapes acadèmiques hi ha conceptes que, per la seua importància i utilitat, es repeteixen en diversos nivells. Un d'ells són les escales d'unitats. L'alumnat s'inicia en la conversió d'unitats a primària per a, en el primer cicle de l'ESO, acabar d'assentar el seu domini. [...]
Throughout the academic stages there are concepts which, because of their importance and usefulness, are repeated at various levels. One of them is the System of Units. Students are introduced to the conversion of units in primary school and, in the first cycle of ESO, they will finish mastering it. [...]
A lo largo de las etapas académicas hay conceptos que, por su importancia y utilidad se repiten en distintos niveles. Uno de ellos son las escalas de unidades. El alumnado se inicia en la conversión de unidades en primaria para, en el primer ciclo de la ESO, acabar de consolidar su dominio. [...]

2023 - 10.5565/rev/ciencies.482
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 46 (2023) , p. 11-19 (Experiències didàctiques i treballs pràctics)  
2.
6 p, 711.0 KB Visualització del moviment harmònic simple aplicant les noves tecnologies / Arnau Marco, Ernest (I.E.S Pascual Carrión (Sax, Comunitat valenciana))
En el present article es descriuen diversos mètodes per estudiar el moviment harmònic simple (M. H. S) d'una molla i el corresponent a un punt en el moviment circular. A l'inici es realitza una deducció de les equacions per, a continuació, procedir a la seva comprovació per mitjà de dues vies: mesures directes de l'experiment i valors obtinguts amb ajuda de programari informàtic. [...]
In this article several methods are described for the study of the harmonic simple movement (M. H. S) of a metallic spring and the movement of a certain point in the circle movement. First, a deduction of the equations is done in order to prove them by means of two different methods: direct measures from the experiment and obtained values from the software. [...]

2017 - 10.5565/rev/ciencies.5
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 34 (2017) , p. 16-21 (Experiències didàctiques i treballs pràctics)  
3.
5 p, 441.2 KB La creació d'un hort : oportunitats per l'aprenentatge de les ciències / Arnau Marco, Ernest (IES Quartó de Portmany, Sant Antoni, Eivissa) ; Arnau Marco, Sandra ; Serrano Flich, Raquel ; Serrano Flich, Maria Rosa
Creació d'un hortet per part d'alumnes de primària i secundària a partir del qual es realit-zen preguntes per tractar el currículum de Biologia i Geologia. Al mateix temps es fomenta el treball en equip, el respecte per la natura i la feina en el camp junt a introduir-los a la investigació basada en el mètode científic.
Creation of a garden by primary and secondary students, through which several questions are made to study Biology and Geology curriculums. At the same time concepts such as team work, respect for nature and field labour are fostered, as well as connecting students to investigation based in the scientific method.

2016 - 10.5565/rev/ciencies.363
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 31 (Juny 2016) , p. 2-6 (Experiències didàctiques i treballs pràctics)  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.