Resultats globals: 1 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
15 p, 802.1 KB Combining mindfulness and cognitive training in children with attention deficit hyperactivity disorder : study protocol of a pilot randomized controlled trial (the NeuroMind study) / Badia Aguarón, Tania (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Royuela-Colomer, Estíbaliz (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Pera-Guardiola, Vanessa (Sant Joan de Déu Terres de Lleida. Centre de Salut Mental Infantil i Juvenil) ; Vergés-Balasch, Pere (Sant Joan de Déu Terres de Lleida. Centre de Salut Mental Infantil i Juvenil) ; Cebolla Marti, Ausias (Universitat de València. Departament de Personalitat, Avaluació i Tractaments Psicològics) ; Luciano, Juan V. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Soler, Joaquim (Hospital de la Santa Creu i Sant Pau (Barcelona, Catalunya)) ; Feliu-Soler, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Huguet Miguel, Anna (Sant Joan de Déu Terres de Lleida. Centre de Salut Mental Infantil i Juvenil)
Introduction: Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) has a global mean prevalence of 5%. Cognitive Training (CT) and Mindfulness-Based Interventions (MBIs) have shown promising results in managing ADHD symptoms, but they are not its Treatment-As-Usual (TAU). [...]
2024 - 10.3389/fpsyg.2024.1291198
Frontiers in psychology, Vol. 15 (2024) , art. 1291198  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.