Resultats globals: 1 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
4 p, 432.3 KB Evolución de la publicidad en el lugar de venta en la historia / López Iglesias, Matías (Universidad Europea Miguel de Cervantes) ; Luque-Ortiz, Sergio (Universidad Europea Miguel de Cervantes)
La investigación muestra una revisión de la publicidad en lugar de venta a lo largo de las diferentes etapas de la historia, incluyendo referencias a la Edad Antigua, la Edad Media y la Edad Moderna, entre otras. [...]
Research shows a review of point-of-purchase advertising through out the different stages of history, including references to the Ancient, Middle Ages, and Modern Ages, among others. The work presented shows findings and evidence in relation to merchandising, distribution to the minor and the use that is given to advertising in contact with the direct consumer. [...]

2024 - 10.5565/rev/qp.397
Questiones publicitarias, Vol. 7 Núm. 33 (2024) , p. 21-33 (Ensayos)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.