Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
5 p, 205.9 KB Per la Justícia Global a les STEM, el què faci falta! / Lorenzo Moreno, Felip ; Guinart Berrueco, Oriol
Des del grup de treball docent EduglobalSTEM (orientat a la justícia global en l'àmbit STEM) volem destacar dos aspectes clau del llegat que ens va deixar el Jordi, dels quals en va ser un gran promotor. [...]
The EduglobalSTEM teachers' community (adressed to global justice in the STEM field) want to highlight two key aspects of the legacy of Jordi, that we was a great promoter: The Scitizenship view, or scientific competence for citizenship, and the promotion of self-training teachers' communities and the co-design processes made by teachers.
Desde el grupo de trabajo docente EduglobalSTEM (orientado a la justicia global en el ámbito STEM) queremos destacar dos aspectos clave del legado que nos dejó Jordi, de los que fue un gran promotor. [...]

2024 - 10.5565/rev/ciencies.504
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 47 (2024) , p. 19-23 (Articles)  
2.
7 p, 743.2 KB La vulnerabilitat docent : reflexions d'un docent i el seu procés d'avaluació després d'un matí amb Neus Sanmartí / Lorenzo, Felip (Institut Gorgs (Cerdanyola del Vallès))
Quan la majoria de docents comencem a crear alguna proposta didàctica ho fem pensant activitats, o els continguts o les competències que volem treballar o altres coses, però la tònica general és deixar l'avaluació pel final. [...]
When most teachers start to create a learning proposal, we usually focus on activities, contents or competences that we want to work on, but the main problem is that we tend to leave the assessment to the end. [...]

2020 - 10.5565/rev/ciencies.429
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 40 (2020) , p. 34-40  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.