Resultats globals: 1 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
14 p, 9.8 MB Algoritmos genéticos para resolver "El Laberinto del Pinguino" / Méndez López, Elizabeth ; Oropesa Fisica, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Clasificación por niveles de mapas de un videojuego utilizando una estrategia de Inteligencia Artificial (IA). En este caso la estrategia utilizada es un algoritmo genético. Se describe la teoría de un algoritmo genético, y cómo se debe adaptar para resolver el videojuego propuesto. [...]
Map level classification of a videogame using an Artificial Inteligence (AI). In this case, the AI used is a genetic algorithm. It is described the theory of genetic algorithms, and the steps taken to adapt it to the videogame prepared. [...]
Classificació per nivells de mapes d'un videojoc utilitzant una estratègia d'Intel·ligència Artificial (IA). En aquest cas l'estratègia utilitzada és un algorisme genètic. Es descriu la teoria d'un algorisme genètic, i com s'ha d'adaptar per a resoldre el videojoc proposat. [...]

2023
Enginyeria Informàtica [958]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.