Resultados globales: 1 registros encontrados en 0.01 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 1 registros
Documentos de investigación Encontrados 1 registros  
1.
44 p, 1.6 MB Dialogic teaching and blind-spots : proposal of a teaching unit / Mena Ribas, Ignasi ; Lorenzo Galés, Maria Nieves ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
This dissertation explores dialogic teaching and learning as classroom management techniques and also as theory of education. This paper analyses some dialogic academia constructs, such as "blind-spots" and "ontological traps" and puts forward the claim that dialogic education helps to foster self-acknowledge and selfesteem. [...]
Aquest treball de fi de màster explora l'aprenentatge i l'ensenyament dialògics com a mètodes de gestió de l'aula i també com a una teoria de l'educació. Analitza constructes de la literatura acadèmica dialògica, com ara "punts cecs" o "trampes ontològiques", i afirma que l'educació dialògica ajuda al desenvolupament de l'auto- coneixement i de l'auto-estima, al mateix temps que permet evitar trampes conceptuals i hàbits que poden conduir a violència escolar. [...]

2020  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.