Resultats globals: 11 registres trobats en 0.04 segons.
Materials de curs, 7 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Articles, 2 registres trobats
Materials de curs 7 registres trobats  
1.
5 p, 78.8 KB Aprenentatge de les matemàtiques i currículum [102061] / de Gamboa Rojas, Genaro ; Morera Ubeda, Laura ; Fuente Pérez, José Abraham de la ; Badillo Jiménez, Edelmira Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La finalitat d'aquesta assignatura és adquirir un coneixement didàctic adient dels continguts curriculars, així com que l'estudiant conegui documents i recursos de referència que li permetin contextualitzar el seu coneixement matemàtic en la seva futura tasca docent. [...]
The purpose of this course is to acquire a deep knowledge of the mathematical content in the Primary School Curriculum. Several curricular documents will be analyzed in order to show the students different resources that allow them to contextualize the mathematical knowledge in their future teaching. [...]
La finalidad de esta asignatura es que el estudiante adquiera un conocimiento didáctico adecuado de los contenidos curriculares, así como que conozca documentos y recursos de referencia que le permitan contextualizar el conocimiento matemático en su futura tasca docente. [...]

2017-18
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
2.
5 p, 78.1 KB Matemàtiques en el centre escolar [102057] / Chico Gutierrez, Judit ; Morera Ubeda, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura està centrada en el desenvolupament de competències professionals d'anàlisi didàctic i matemàtic, a partir de l'anàlisi de situacions reals del centre educatiu de primària, que permeti als estudiants reflexionar sobre la gestió i dinamització d'activitats matemàtiques innovadores, interdisciplinàries i diversificades en la seva futura tasca docent. [...]
This course focuses on developing professional skills and teaching mathematical analysis, based on analysis of real situations Taught when students have already completed the three compulsory subjects the subject "Teaching and Learning of Mathema The course puts students in situations of vision must have in relation to students with the team of teachers and the school whe The specific objectives are: An overview that permetiguiar and organize the teaching of mathematics at school. [...]
Esta asignatura está centrada en el desarrollo de competencias profesionales de análisis didáctico y matemático, a partir del a Se imparte cuando el alumnado ya ha cursado las tres asignaturas obligatorias de la materia "Enseñanza y Aprendizaje de las En la asignatura se pone en situación al alumno de la visión que debe tener en relación con los alumnos, con el equipo de ma Los objetivos específicos serán: 1 Los objetivos específicos serán: Tener una visión general que permetiguiar y organizar la enseñanza de las matemáticas en el centro. [...]

2017-18
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
3.
5 p, 78.0 KB Matemàtiques en el centre escolar [102057] / Morera Ubeda, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura està centrada en el desenvolupament de competències professionals d'anàlisi didàctic i matemàtic, a partir de l'anàlisi de situacions reals del centre educatiu de primària, que permeti als estudiants reflexionar sobre la gestió i dinamització d'activitats matemàtiques innovadores, interdisciplinàries i diversificades en la seva futura tasca docent. [...]
This course focuses on developing professional skills and teaching mathematical analysis, based on analysis of real situations Taught when students have already completed the three compulsory subjects the subject "Teaching and Learning of Mathema The course puts students in situations of vision must have in relation to students with the team of teachers and the school whe The specific objectives are: An overview that permetiguiar and organize the teaching of mathematics at school. [...]
Esta asignatura está centrada en el desarrollo de competencias profesionales de análisis didáctico y matemático, a partir del a Se imparte cuando el alumnado ya ha cursado las tres asignaturas obligatorias de la materia "Enseñanza y Aprendizaje de las En la asignatura se pone en situación al alumno de la visión que debe tener en relación con los alumnos, con el equipo de ma Los objetivos específicos serán: Tener una visión general que permetiguiar y organizar la enseñanza de las matemáticas en el centro. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
4.
5 p, 52.6 KB Matemàtiques en el centre escolar [102057] / Morera Ubeda, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura està centrada en el desenvolupament de competències professionals d'anàlisi didàctic i matemàtic, a partir de l'anàlisi de situacions reals del centre educatiu de primària, que permeti als estudiants reflexionar sobre la gestió i dinamització d'activitats matemàtiques innovadores, interdisciplinàries i diversificades en la seva futura tasca docent. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
5.
5 p, 105.0 KB Aprenentatge de les matemàtiques i currículum [102061] / Morera Ubeda, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La finalitat d'aquesta assignatura és adquirir un coneixement didàctic adient dels continguts curriculars, així com que l'estudiant conegui documents i recursos de referència que li permetin contextualitzar el seu coneixement matemàtic en la seva futura tasca docent. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
6.
5 p, 125.0 KB Matemàtiques en el centre escolar [102057] / Morera Ubeda, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura està centrada en el desenvolupament de competències professionals d'anàlisi didàctic i matemàtic, a partir de l'anàlisi de situacions reals del centre educatiu de primària, que permeti als estudiants reflexionar sobre la gestió i dinamització d'activitats matemàtiques innovadores, interdisciplinàries i diversificades en la seva futura tasca docent. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
7.
5 p, 125.3 KB Matemàtiques en el centre escolar [102057] / Morera Ubeda, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura està centrada en el desenvolupament de competències professionals d'anàlisi didàctic i matemàtic, a partir de l'anàlisi de situacions reals del centre educatiu de primària, que permeti als estudiants reflexionar sobre la gestió i dinamització d'activitats matemàtiques innovadores, interdisciplinàries i diversificades en la seva futura tasca docent. [...]
2013-14  

Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
410 p, 2.4 MB Contribución al estudio de la enseñanza y del aprendizaje de las isometrías mediante discusiones en gran grupo con el uso de tecnología / Morera Úbeda, Laura ; Fortuny, Josep M., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Planas, Núria, (Planas i Raig), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didactica de la Matematica i les Ciències Experimentals
Este trabajo de tesis doctoral contribuye al estudio de la enseñanza y aprendizaje de las isometrías mediante discusiones en gran grupo con tecnología. Para dar respuesta a cómo potenciar las relaciones entre enseñanza y aprendizaje de las isometrías en dicho entorno, se plantean dos objetivos: 1) Analizar una sistemática de planificación, implementación y evaluación de una secuencia didáctica con discusiones en gran grupo bajo el soporte de un software de geometría dinámica; 2) Detectar oportunidades de aprendizaje de las isometrías y su aprovechamiento en el contexto de la secuencia didáctica creada a partir de la sistemática anterior. [...]
The doctoral thesis ‘Contribution to the study of teaching and learning of isometries through whole group discussions with technology' constitutes a progress to the area of mathematics education research under the tradition of socio-cognitive approaches. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  
2.
82 p, 3.2 MB Momentos clave en el aprendizaje matemático en un contexto de trabajo de las isometrías usando un entorno tecnológico / Morera Úbeda, Laura ; Fortuny, Josep M., (Josep Maria), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2010  

Articles 2 registres trobats  
1.
22 p, 723.3 KB Efectos de la actuación docente en la generación de oportunidades de aprendizaje matemático / Ferrer Puigdellívol, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Fortuny Aymemí, Josep Maria (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Morera Úbeda, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona)
Esta investigación determina cómo afecta la actuación docente en la generación de oportunidades de aprendizaje matemático. Se realiza un estudio de dos casos que caracterizan el tipo de actuación de dos profesores en la gestión de las discusiones en gran grupo de un problema de semejanza, y se estudia el efecto del tipo de actuación en la generación de oportunidades de aprendizaje. [...]
This study aims to determine how teaching activity affects the generation of mathematical learning opportunities. We present a case study to characterize the types of teaching activity of two teachers when orchestrating whole-group discussions on a similarity problem, and to gauge the effect of each type of teaching on the generation of learning opportunities. [...]
Aquesta investigació determina com afecta l'actuació docent en la generació d'oportunitats d'aprenentatge matemàtic. Es realitza un estudi de dos casos que caracteritzen el tipus de actuació de dos professors en la gestió de les discussions en gran grup d'un problema de semblança, i s'estudia l'efecte del tipus d'actuació en la generació d'oportunitats d'aprenentatge. [...]

2014 - 10.5565/rev/ensciencias.1231
Enseñanza de las ciencias, Vol. 32 Núm. 3 (2014) , p. 385-405  
2.
12 p, 495.6 KB Momentos clave en el aprendizaje de isometrías en un entorno colaborativo y tecnológico / Morera Úbeda, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Fortuny, Josep M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Planas, Núria (Planas i Raig) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
Presentamos una investigación sobre el aprendizaje de isometrías con un programa de geometría dinámica. Los datos se han tomado en una clase de secundaria con estudiantes de 14 y 15 años trabajando en un entorno colaborativo. [...]
We present a research on the learning of isometries with dynamic geometry software. Our data come from a secondary classroom with students aged 14 and 15 who are working in a collaborative context. Drawing on issues of mathematical cognition, technological mediation and orchestration by the teacher, we elaborate the notion of “learning key moment” to develop our analysis. [...]

2012 - 10.5565/rev/ec/v30n1.569
Enseñanza de las ciencias, Vol. 30, Núm. 1 (març 2012) , p. 143-154  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.