Resultados globales: 3 registros encontrados en 0.02 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 2 registros
Materiales académicos, Encontrados 1 registros
Documentos de investigación Encontrados 2 registros  
1.
9 p, 985.7 KB Intel·ligència artificial en videojocs desenvolupats en Unity / Gil, Aleix ; Palenzuela Reyes, Marc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest treball té com a objectiu principal explorar i aplicar els conceptes d'intel·ligència artificial (IA) en el desenvolupament de videojocs mitjançant la plataforma Unity. Les dues vessants del projecte es centraran en el disseny i implementació d'IA abordant, d'una banda, els sistemes basats en màquines d'estats i per altra banda la planificació d'accions orientada a objectius (GOAP). [...]
This work aims to explore and apply the concepts of artificial intelligence (AI) in the development of video games using the Unity platform. The two branches of the project will focus on the design and implementation of AI addressing, on one hand, systems based on state machines, and on the other hand, goal-oriented action planning (GOAP). [...]
Este trabajo tiene como objetivo principal explorar y aplicar los conceptos de inteligencia artificial (IA) en el desarrollo de videojuegos mediante la plataforma Unity. Las dos vertientes del proyecto se centrarán en el diseño e implementación de IA abordando, por un lado, los sistemas basados en máquinas de estados y, por otro lado, la planificación de acciones orientada a objetivos (GOAP). [...]

2024
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
10 p, 913.4 KB Design and implementation of online game models / Palenzuela Reyes, Marc ; Robles, Sergi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Make good or even a playable on-line game is not easy. In this paper we explain what are the difficulties of on-line games designing and implementation and propose solutions to those difficulties. We also have made a new transport protocol suitable for those models and three proof of concept games to check the effectiveness of our new taxonomy. [...]
Crear un buen juego on-line o incluso jugable no es fácil. En este artículo explicamos cuales son las dificultades a la hora de diseñar e implementar juegos on-line, y proponemos soluciones a esas dificultades. [...]
Crear un bon joc on-line o fins i tot jugable no es fàcil. En aquest article expliquem quines son les dificultats a l'hora de dissenyar i implementar jocs on-line, i proposem solucions a aquestes dificultats. [...]

2015-02-11
Enginyeria Informàtica [958]  

Materiales académicos Encontrados 1 registros  
1.
5 p, 108.0 KB Integració d'Objectes Digitals [104757] / Angulo Perez, Hector ; Palenzuela Reyes, Marc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aprendre a integrar models 3D (escenaris, objectes i personatges) en projectes interactius com videojocs o aplicacions. Aprendre a realitzar riggings, skinnings, animacions i interfaces competitives. [...]
Learn how to integrate 3D models (scenarios, objects and characters) in interactive projects such as video games or applicatio Learn how to use Unity and manage scripts and shaders to achieve a result.
Aprender a integrar modelos 3D (escenarios, objetos y personajes) en proyectos interactivos como videojuegos o aplicacione Aprender a utilizar Unity ya gestionar scripts y shaders para conseguir un resultado.

2023-24
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documentos

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.