Resultados globales: 1 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 1 registros
Artículos Encontrados 1 registros  
1.
13 p, 481.1 KB Viabilitat de la incorporació de l'indicador NPS en l'entorn bibliotecari : Revisió d'ús i descripció d'una experiència / Reyes Rodríguez, Antonia (Barcelona (Catalunya : Província). Diputació Provincial. Gerència de Serveis de Biblioteques) ; Rey Martín, Carina (Universitat de Barcelona. Facultat d'Informació i Mitjans Audiovisuals) ; Balagué, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques)
El Net Promotor Score (NPS) s'utilitza en els negocis per mesurar la disposició dels clients a recomanar el producte, servei o empresa en el seu conjunt als seus amics o companys. Introduït per Fred Reichheld el 2003, l'NPS pot respondre a la necessitat de les biblioteques de trobar mètodes fàcils i no treballosos per avaluar l'experiència dels clients. [...]
El Net Promoter Score (NPS) se utiliza en los negocios para medir la disposición de los clientes a recomendar el producto, servicio o empresa en su conjunto a sus amigos o colegas. Introducido por Fred Reichheld en 2003, el NPS puede responder a la necesidad de las bibliotecas de encontrar métodos fáciles y no trabajosos para evaluar la experiencia de los clientes. [...]
The Net Promoter Score (NPS) is used in businesses to measure customers' willingness to recommend the product, service or company as a whole to their friends and colleagues. Introduced by Fred Reichheld in 2003, the NPS could be the answer to the need that libraries have to evaluate customer experience using easy, non-labour-intensive methods. [...]

2021 - https://dx.doi.org/10.1344/BiD2020.46.10
BiD : textos universitaris de biblioteconomia i documentació, Núm. 46 (2021)  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.