Resultats globals: 1 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
21 p, 400.7 KB Impact of reciprocal peer observation on teacher collaboration perceptions / Corcelles Seuba, Mariona (Universitat Ramon LLull) ; Sala Bars, Ingrid (Universitat Ramon LLull) ; Soler, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Duran Gisbert, David 1963- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Seminari Interuniversitari d'Investigació en Estratègies d'Ensenyament i Aprenentatge - SINTE
This study aims to assess the effectiveness of reciprocal peer observation (RPO) as a form of professional collaboration among teachers in enhancing their perceptions of teacher collaboration within a school setting. [...]
2024 - 10.1002/berj.3958
British educational research journal, 2024, p. 3958-21  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.