Resultats globals: 1 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
10 p, 751.8 KB Retórica y publicidad / Stanojlovic, Milena
La retórica como el antiguo arte de la palabra destinado a conmover, convencer o persuadir al auditorio, ha reencontrado su aplicación en la actualidad en múltiples manifestaciones. Considerada la publicidad como un mecanismo lingüístico cuya finalidad es influir, constituye uno de los ámbitos donde la retórica plantea la aplicación de sus recursos, procedimientos y estrategias persuasivas desde la consecución de un fin determinado.
La retòrica com l'antic art de la paraula destinat a commoure, convèncer o persuadir a l'auditori, ha retrobat la seva aplicació en l'actualitat en múltiples manifestacions. Atesa la publicitat com un mecanisme lingüístic té com a finalitat influir, constitueix un dels àmbits on la retòrica planteja l'aplicació dels seus recursos, procediments i estratègies persuasives des de la consecució d'una finalitat determinada.

2010
Lecciones del Portal de la Comunicación, (1 Desembre 2010)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.