Resultados globales: 3 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 2 registros
Contribuciones a jornadas y congresos, Encontrados 1 registros
Artículos Encontrados 2 registros  
1.
23 p, 564.1 KB Los rituales del espacio público en la configuración del régimen franquista : estudio del Congreso Eucarístico de Bilbao,1944 / Altuna-Azkargorta, Maialen (Universidad del País Vasco)
El objetivo de este artículo es ahondar en el análisis de la construcción simbólica del franquismo poniendo la atención en el Congreso Eucarístico de Bilbao de 1944. El interés se centra en identificar los elementos plásticos, sensoriales y teatrales que se utilizaban en estos rituales y con ello se pretende ahondar más en el estudio de los elementos no discursivos que operaban en el control social y la imposición del orden social franquista. [...]
L'objectiu d'aquest article és aprofundir en l'anàlisi de la construcció simbòlica del franquisme, tot posant l'atenció en el Congrés Eucarístic de Bilbao de 1944. L'interès se centra en identificar els elements plàstics, sensorials i teatrals que s'utilitzaven en aquests rituals, i amb això es pretén aprofundir més en l'estudi dels elements no discursius que operaven en el control social i la imposició de l'ordre social franquista. [...]
The aim of this article is to delve into the analysis of the symbolic construction of the Franco regime, paying attention to the Eucharistic Congress of Bilbao in 1944. The interest is focused on identifying the plastic, sensory and theatrical elements that were used in these rituals. [...]

2021 - 10.5565/rev/rubrica.225
Rúbrica contemporánea, Vol. 10 Núm. 19 (2021) , p. 103-125 (Dossier)  
2.
6 p, 539.5 KB Els gèneres de comunicació científica i el laboratori com a espai didàctic per a l'ensenyament de les Ciències basat en Projectes / Touron, José Luis (Escola Virolai (Barcelona, Catalunya)) ; Vergara, Quique (Escola Maristes Champagnat (Badalona, Catalunya)) ; Arcas, Albert (Barcelona Institute for Global Health (ISGlobal)) ; Costa Vila, Marcel (Institut Obert de Catalunya)
Els contextos de Creació del Coneixement Científic són espais clau perquè l'alumnat desenvolupi els procediments i visions epistèmiques de la Ciència, a més d'una apropiació profunda dels models científics. [...]
Contexts of construction of scientific knowledge are key places to develop procedural and epistemic aspects of scientific competence, together with a deeper understanding of scientific models. Project-Based Learning is an opportunity to develop learning activities wherestudents learn sciences participating in these contexts. [...]

2017 - 10.5565/rev/ciencies.9
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 33 (2017) , p. 15-20 (Monogràfic sobre Aprenentatge Basat en Projectes en àmbits STEM)  

Contribuciones a jornadas y congresos Encontrados 1 registros  
1.
17 p, 1.5 MB Is there gender bias in the assessment of advertising creativity? / Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Lázaro Pernias, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Gender discrimination in creative departments has been studies using surveys, content analyses, and qualitative methods (Broyles, S. & Grow, J. 2008). Previous research depicts that there exists interest in variables related with assessing advertising creativity (Koslow et al. [...]
2012
International Conference on Research in Advertising, 11a : 2012  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.