Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 3 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
12 p, 301.1 KB El llegat del pintor Josep Tapiró (Reus, 1835 - Tànger, 1913) : el museu Benitah de Tànger / Carbonell, Jordi A. (Universitat Rovira i Virgili)
L'article versa sobre l'estudi museu del pintor Josep Tapiró (Reus, 1836 - Tànger, 1913) a la ciutat de Tànger, on va viure i treballar durant quasi quaranta anys. S'hi explica la seva història, com era l'edifici i els objectes que allotjava. [...]
This article deals with the studio-museum of the painter Josep Tapiró (Reus, 1836- Tangier, 1913) in the city of Tangiers, where he lived and worked for almost forty years. It tells about its history, as well as the building that housed his works. [...]
El artículo versa sobre el estudio museo del pintor Josep Tapiró (Reus, 1836 - Tánger, 1913) en la ciudad de Tánger, donde vivió y trabajó durante casi cuarenta años. Explica su historia, cómo era el edificio y los objetos que alojaba. [...]

2015 - 10.5565/rev/locus.63
Locus amoenus, Núm. 13 (2015) , p. 157-167 (Articles)  
2.
16 p, 1.1 MB Els referents culturals i iconogràfics d'El col·leccionista d'estampes, de Marià Fortuny / Quílez i Corella, Francesc M. (Museu Nacional d'Art de Catalunya)
Entre les diferents temàtiques conreades per Fortuny, la pintura de gènere va ocupar un lloc molt destacat al ser molt ben valorada per la clientela de l'època. Amb la realització de les tres versions del col·leccionista d'estampes, una de les seves produccions més emblemàtiques, el pintor es va consagrar com a un reconegut especialista en aquest tipus de composicions. [...]
Among the different thematics used by Fortuny, the genre painting was one of the most valued by his contemporary clientele. Producing three versions of The stamps collector, one of his most emblematics works, the artist was consecrated as a specialist in this kind of creations. [...]

2010 - 10.5565/rev/locus.212
Locus amoenus, Núm. 10 (2009-2010) , p. 243-258  
3.
18 p, 448.2 KB Los gustos artísticos de los «novatores» valencianos en torno a 1700 : la colección de pintura de los marqueses de Villatorcas / Gil Saura, Yolanda (Universitat de València)
La casa del primer marqués de Villatorcas era famosa en la Valencia de finales del siglo XVII por la importante biblioteca que albergaba, sede de reuniones de carácter literario y científico. En 1702, el hijo y heredero del marqués, Juan Basilio Castelví, se casaba con la condesa de Cervellón y, con motivo del matrimonio, su padre le cedió una importante colección de pintura de la que destaca la procedencia italiana de la mayoría de los lienzos, sobre todo napolitanos, y la abundancia de pintura de género, de paisajes, de bodegones o de ruinas. [...]
The House of the Marquis of Villatorcas was famous in the late xviith century Valencia due to its important library and to the scientific and literary meetings that took place in it. In 1702, the son and heir of the marquis, Juan Basilio Castelvi, married the countess of Cervellon and on account of this marriage, he was granted by his father with an important art collection. [...]

2008 - 10.5565/rev/locus.187
Locus amoenus, N. 9 (2007-2008) p. 171-188  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.