Resultados globales: 9 registros encontrados en 0.03 segundos.
Artículos, Encontrados 2 registros
Libros y colecciones, Encontrados 1 registros
Documentos de investigación, Encontrados 6 registros
Artículos Encontrados 2 registros  
1.
18 p, 489.6 KB Donación, mecenazgo y patrocinio como técnicas de relaciones públicas al servicio de la responsabilidad social corporativa / Palencia-Lefler Ors, Manuel (Universitat Pompeu Fabra)
La empresa tiene en sus manos distintas técnicas para mostrarse socialmente responsable ante su comunidad. La donación y el mecenazgo aumentan la «visibilidad» de la empresa en su entorno sin un excesivo rechazo. [...]
Companies have in their hands different techniques to be shown socially responsible before its community. Donation and Patronage raise the companies' «visibility» without an excessive rejection. On the other hand, Patronage makes «more visible» the economic collaboration between the company and the receiving organization. [...]

2007
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 35 (2007) p. 153-170  
2.
16 p, 98.5 KB El patrocini i el mecenatge cultural com a elements estratègics de les relacions públiques / Vinyals i Corney, Manel
El procés de construcció de la imatge d'una determinada empresa o institució és un dels elements clau en la comunicació actual de les organitzacions. Aquestes tenen a la seva disposició una gran diversitat d'instruments o tècniques de comunicació amb les que poden aconseguir determinats objectius. [...]
The process of building a company's image is one of the most crucialfactors of business communications. Companies have a wide range of tools and techniques for achieving specific goals. One of the main challenges for Communication Directors is to select, set and integrate the elements that make up the communication mix. [...]

2006
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 34 (2006) p. 271-286  

Libros y colecciones Encontrados 1 registros  
1.
12 p, 845.1 KB Idees i comunicació. Experiències del Fòrum Universal de les Cultures - Barcelona 2004 / Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona)
En aquest capítol es fa una reflexió, des de la perspectiva de la comunicació, sobre el Fòrum Universal de les Cultures-Barcelona 2004. A partir de la comparació amb els Jocs Olímpics de Barcelona'92, es repassa la gènesi i el contingut del Fòrum; s'analitza el tractament de la comunicació a través dels diàlegs, les exposicions i els debats, i es revisen les estratègies desenvolupades per donar a conèixer el Fòrum a través de la publicitat i la informació.
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2005 (Aldea Global, Documents; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2005, p. 319-329  

Documentos de investigación Encontrados 6 registros  
1.
51 p, 1.6 MB La transferencia de imagen de los valores de los clubes deportivos a través del patrocinio : el caso de la cerveza / García Bayona, Pol ; Palma, Carlota ; Roca Correa, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El patrocini de begudes alcohòliques en l'esport actual representa un 20% dels patrocinis esportius internacionals, on s'ha demostrat que la implicació, actitud positiva i preferència de marca determinen l'efectivitat de la transferència d'imatge dels esdeveniments cap a les marques patrocinadores. [...]
El patrocinio de bebidas alcohólicas en el deporte actual representa un 20% de los patrocinios deportivos internacionales, donde se ha demostrado que la implicación, actitud positiva y preferencia de marca determinan la efectividad de la transferencia de imagen de los eventos hacia las marcas patrocinadoras. [...]
Sponsorship of alcoholic beverages in sports today represents 20% of international sports sponsorships, where it has been shown that involvement, positive attitude, and brand preference determine the effectiveness of the image transfer of events to sponsoring brands. [...]

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
190 p, 2.4 MB La discriminació mediàtica del futbol femení a Espanya / Celma Pérez, Helena ; Gayà Morlà, Catalina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest Treball de Fi de Grau ofereix un reportatge qualitatiu sobre la discriminació mediàtica del futbol femení a Espanya mitjançant la veu de persones relacionades amb el món d'aquest esport i de periodistes dels quatre mitjans esportius d'Espanya més llegits: Marca, AS, Sport i Mundo Deportivo. [...]
Este Trabajo de Fin de Grado ofrece un reportaje cualitativo sobre la discriminación mediática del fútbol femenino en España mediante la voz de personas relacionadas con el mundo de este deporte y de periodistas de los cuatro medios deportivos de España más leídos: Marca, AS, Sport y Mundo Deportivo. [...]
This Final Project offers a qualitative report about the media discrimination of women's football in Spain through the voice of people related to the world of this sport and journalists of the four most popular sport media in Spain: Marca, AS, Sport and Mundo Deportivo. [...]

2019
Grau en Periodisme [971]  
3.
27 p, 438.4 KB Màrqueting olímpic : una perspectiva històrica / Puig Lobató, Josep M.
A partir dels Jocs de Los Ángeles'84, el Moviment Olímpic té el control directe dels programes de màrqueting olímpic. Aquests acords comercials han permès ampliar la magnitud dels Jocs Olímpics, que han experimentat un creixement accelerat tant en número d'atletes com en països competidors i disciplines olímpiques. [...]
A partir de los Juegos de Los Ángeles'84, el Movimiento Olímpico tiene el control directo de los programas de marketing olímpico. Estos acuerdos comerciales han permitido ampliar la magnitud de los Juegos Olímpicos, que han experimentado un crecimiento acelerado tanto en número de atletas como en países competidores y disciplinas olímpicas. [...]
Since the Olympic Games Los Angeles'84, the Olympic Movement has a direct control over the Olympic marketing programmes. These commercial agreements have made possible the increase of the Olympic Games in terms of magnitude, which have experienced an accelerated growth in the number of participating athletes and countries, as well as Olympic disciplines. [...]

Bellaterra: Centre d'Estudis Olímpics i de l'Esport de la UAB, 2010 (Lliçons universitàries, 12)
3 documentos
4.
98 p, 19.0 MB L'impacte del patrocini en els festivals de música : estudi dels casos d'Estrella Damm al Sónar i de Heineken al Primavera Sound / Massegú Santaeulària, Carla ; Menal Casas, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El món de la comunicació està canviant constantment. Aquest treball pretén conèixer la realitat, l'eficàcia i els beneficis dels patrocinis en els festivals de música, per part de les marques i dels consumidors. [...]
El mundo de la comunicación está cambiando constantemente. Este trabajo pretende conocer la realidad, la eficacia y los beneficios de los patrocinios en los festivales de música, por parte de las marcas y de los consumidores. [...]
The communication business is constantly changing. The object of this project is to know the reality, effectiveness, and benefits of sponsorships at music festivals, both for the brands and the consumers. [...]

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
71 p, 2.8 MB El patrocinio deportivo y la fidelización de marca / Zamorano Pirla, Claudia ; Vidal Carretero, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest estudi investiga la relació dels aficionats al futbol amb les marques que patrocinen als seus equips. Es pretén esbrinar el grau de lleialtat que tenen els aficionats cap a les marques patrocinadores. [...]
Este estudio investiga la relación de los aficionados al fútbol con las marcas que patrocinan a sus equipos. Se pretende averiguar el grado de lealtad que tienen los aficionados hacia las marcas patrocinadoras. [...]
This study investigates the relation of football fans with the sponsors. One tries to verify the degree of loyalty that the fans have towards the sponsoris. The data have been obtained by analizing the students' attitude of the Faculty of Sciences of the Communication of the Universitat Autònoma de Barcelona.

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
86 p, 5.7 MB El patrocinio de las equipaciones de los grandes clubs del fútbol europeo : Estudio del recuerdo y su infuencia en la notoriedad de las marcas / Maronda Isern, Carles ; Perona Páez, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Estudi centrat en mesurà el record que generen els patrocinis de las equipacions de 10 dels principals clubs de futbol europeus. Pretén conèixer com les accions dels esmentats patrocinis influeixen en el posicionament de les marques enfront del consumidor, així com classificar quines reaccions generen els consumidors davant aquest tipus d'accions de comunicació en relació a la seva implicació emocional pel món del futbol i els seus diversos actors.
Estudio centrado en medir el recuerdo que generan los patrocinios de las equipaciones de 10 de los principales clubs de fútbol europeo. Pretende conocer cómo las acciones de dichos patrocinios influyen en el posicionamiento de las marcas frente al consumidor, así como clasificar qué reacciones generan los consumidores ante este tipo de acciones de comunicación en relación a su implicación emocional por el mundo del fútbol y sus diversos actores.
Study focused on measuring the recall generated by the sponsoring of the 10 major European Football clubs. The aim is to find out how this sponsorship affects the brand positioning, and also classify the consumer reactions to this kind of communication actions in relation to their emotional involvement with football and its stakeholders.

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.