Resultados globales: 3 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 2 registros
Documentos de investigación, Encontrados 1 registros
Artículos Encontrados 2 registros  
1.
16 p, 1.2 MB Reduced egomotion estimation drift using omnidirectional views / Bastanlar, Yalin (Izmir Institute of Technology. Department of Computer Engineering)
Estimation of camera motion from a given image sequence is a common task for multi-view 3D computer vision applications. Salient features (lines, corners etc. ) in the images are used to estimate the motion of the camera, also called egomotion. [...]
2014 - 10.5565/rev/elcvia.564
ELCVIA : Electronic Letters on Computer Vision and Image Analysis, Vol. 13 Núm. 3 (2014) , p. 1-12 (Regular Issue)  
2.
13 p, 3.3 MB Two View Line-Based Motion and Structure Estimation for Planar Scenes / Mosaddegh, Saleh (Université de Bourgogne) ; Fofi, David (Université de Bourgogne) ; Vasseur, Pascal (Université de Picardie Jules Verne)
We present an algorithm for reconstruction of piece-wise planar scenes from only two views and based on minimum line correspondences. We first recover camera rotation by matching vanishing points based on the methods already exist in the literature and then recover the camera translation by searching among a family of hypothesized planes passing through one line. [...]
2012 - 10.5565/rev/elcvia.446
ELCVIA : Electronic Letters on Computer Vision and Image Analysis, Vol. 11, n. 1 (2012) , p. 28-40  

Documentos de investigación Encontrados 1 registros  
1.
14 p, 6.8 MB Reconstrucción 3D de objetos / Garay Aguinagalde, Carlos Miguel ; Antens, Coen Jacobus, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Con el transcurso de los años ha ido surgiendo la necesidad de hacer uso de la reconstrucción 3D (pasar elementos del mundo real a un entorno digital). Podemos ver como en diferentes ámbitos se hace uso de la reconstrucción 3D. [...]
Over the years, there has been an increase in the need to make use of 3D reconstruction. Transferring elements from the real world to digital environments is starting to become essential in various different fields. [...]
Amb el transcurs dels anys ha anat sorgint la necessitat de fer ús de la reconstrucció 3D (passar elements del món real a un entorn digital). Podem veure com en diferents àmbits es fa ús de la reconstrucció 3D. [...]

2022
Enginyeria Informàtica [958]  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.