Resultats globals: 25 registres trobats en 0.02 segons.
Materials acadèmics, 25 registres trobats
Materials acadèmics 25 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
11 p, 130.8 KB Metodologia Avançada de Recerca Social [44038] / Lopez Roldan, Jose Pedro ; Miguel Quesada, Francesc Josep ; Marti Olive, Joel ; Verd Pericas, Joan Miquel ; Muntanyola-Saura, Dafne ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
L'objectiu del mòdul optatiu de Metodologia Avançada de Recerca Social [MARS] és el coneixement teòric i aplicat de la metodologia i de la diversitat de mètodes i tècniques avançades en l'anàlisi de les dades per a la investigació social, tot tractant diverses perspectives metodològiques, tant quantitatives com qualitatives. [...]
The objective of the Advanced Social Research Methodology module [ASRM] is the theoretical and applied knowledge of the methodology and the diversity of advanced methods and techniques in the analysis of data for social research, addressing various methodological perspectives, both quantitative and qualitative This general objective is complemented by three specific ones: 1. [...]
El objetivo del módulo de Metodología Avanzada de Investigación Social [MAIS] es el conocimiento teórico y aplicado de la metodología y de la diversidad de métodos y técnicas avanzadas en el análisis de los datos para la investigación social, tratando diversas perspectivas metodológicas, tanto cuantitativas como cualitativas. [...]

2023-24
Màster Universitari en Política Social, Treball i Benestar [1419]
3 documents
2.
8 p, 111.5 KB Recerca Clínica Avançada [44210] / Urrutia Cuchi, Gerard ; Farre Albaladejo, Magi ; Webb Youdale, Susan ; Gich Saladich, Ignacio José ; Bonfill, X. (Xavier) ; Sola Arnau, Ivan ; Bascuñana, Helena ; Sopena Galindo, Nieves ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
Aquest mòdul es planteja com a formació avançada en metodologies de la recerca enfocades als àmbits relacionats amb les ciències de la salut, aprofundint en alguns aspectes específics d'especial rellevància que han estat tractats més superficialment en el mòdul introductori de metodologia bàsica. [...]
This module is considered as advanced training in research methodologies focused on fields related to health sciences, further exploring some specific aspects of special relevance that were taught superficially in the introductory module of basic methodology. [...]
Este módulo se plantea como formación avanzada en metodologías de la investigación enfocadas a los ámbitos relacionados con las ciencias de la salud, profundizando en algunos aspectos específicos de especial relevancia que han sido tratados superficialmente en el módulo introductorio de metodología básica. [...]

2023-24
Màster Universitari en Investigació Clínica Aplicada en Ciències de la Salut [991]
3 documents
3.
7 p, 112.5 KB Recerca Avançada [42230] / Lamberti, Giuseppe ; López Sintas, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
La presa de decisions en Màrqueting és cada vegada més complexa i requereix d'un major coneixement del consumidor, tant per entendre el seu comportament com per preveure-ho. En aquest mòdul s'aprofundirà en les eines imprescindibles tant per a una recollida d'informació fiable i valida com en el mètodes per la seva anàlisis per de sustentari una bona presa de decisions en màrqueting. [...]
Marketing decision making is increasingly complex and requires greater knowledge of consumer behavior, both to understand its behavior and to predict it (marketing strategy). This module will deepen in the indispensable tools for a reliable and valid information collection as well as methods for its analysis to support a better decision-making in marketing based in data. [...]
La toma de decisiones en Marketing es cada vez más compleja y requiere de un mayor conocimiento del consumidor, tanto para entender su comportamiento como para preverlo. En este módulo se profundizará en las herramientas imprescindibles tanto para una recogida de información fiable y valida como en el métodos para su análisis por sustentará una buena toma de decisiones en marketing. [...]

2023-24
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
4.
10 p, 129.4 KB Metodologia Avançada de Recerca Social [44038] / Lopez Roldan, Pedro ; Miguel Quesada, Francesc Josep ; Marti Olive, Joel ; Barranco Font, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
L'objectiu del mòdul optatiu de Metodologia Avançada de Recerca Social [MARS] és el coneixement teòric i aplicat de la metodologia i de la diversitat de mètodes i tècniques avançades en l'anàlisi de les dades per a la investigació social, tot tractant diverses perspectives metodològiques, tant quantitatives com qualitatives. [...]
The objective of the Advanced Social Research Methodology module [ASRM] is the theoretical and applied knowledge of the methodology and the diversity of advanced methods and techniques in the analysis of data for social research, addressing various methodological perspectives, both quantitative and qualitative This general objective is complemented by three specific ones: 1. [...]
El objetivo del módulo de Metodología Avanzada de Investigación Social [MAIS] es el conocimiento teórico y aplicado de la metodología y de la diversidad de métodos y técnicas avanzadas en el análisis de los datos para la investigación social, tratando diversas perspectivas metodológicas, tanto cuantitativas como cualitativas. [...]

2022-23
Màster Universitari en Política Social, Treball i Benestar [1419]
3 documents
5.
8 p, 112.5 KB Recerca Avançada [42230] / López Sintas, Jordi ; Armengol Nogues, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
La presa de decisions en Màrqueting és cada vegada més complexa i requereix d'un major coneixement del consumidor, tant per entendre el seu comportament com per preveure-ho. En aquest mòdul s'aprofundirà en les eines imprescindibles tant per a una recollida d'informació fiable i valida com en el mètodes per la seva anàlisis per de sustentari una bona presa de decisions en màrqueting. [...]
Marketing decision making is increasingly complex and requires greater knowledge of consumer behavior, both to understand its behavior and to predict it (marketing strategy). This module will deepen in the indispensable tools for a reliable and valid information collection as well as methods for its analysis to support a better decision-making in marketing based in data. [...]
La toma de decisiones en Marketing es cada vez más compleja y requiere de un mayor conocimiento del consumidor, tanto para entender su comportamiento como para preverlo. En este módulo se profundizará en las herramientas imprescindibles tanto para una recogida de información fiable y valida como en el métodos para su análisis por sustentará una buena toma de decisiones en marketing. [...]

2022-23
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
6.
6 p, 109.2 KB Recerca Clínica Avançada [44210] / Urrutia Cuchi, Gerard ; Farre, Magi ; Sabriá-Leal, M ; Webb Youdale, Susan ; Gich, Ignasi ; Bonfill, X. (Xavier) ; Sola Arnau, Ivan ; Bascuñana Ambrós, Maria Elena ; Sopena, Nieves ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
Aquest mòdul es planteja com a formació avançada en metodologies de la recerca enfocades als àmbits relacionats amb les ciències de la salut, aprofundint en alguns aspectes específics d'especial rellevància que han estat tractats més superficialment en el mòdul introductori de metodologia bàsica. [...]
This module is considered as advanced training in research methodologies focused on fields related to health sciences, further exploring some specific aspects of special relevance that were taught superficially in the introductory module of basic methodology. [...]
Este módulo se plantea como formación avanzada en metodologías de la investigación enfocadas a los ámbitos relacionados con las ciencias de la salud, profundizando en algunos aspectos específicos de especial relevancia que han sido tratados superficialmente en el módulo introductorio de metodología básica. [...]

2022-23
Màster Universitari en Investigació Clínica Aplicada en Ciències de la Salut [991]
3 documents
7.
8 p, 112.3 KB Recerca Avançada [42230] / López Sintas, Jordi ; Lamberti, Giuseppe ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
La presa de decisions en Màrqueting és cada vegada més complexa i requereix d'un major coneixement del consumidor, tant per entendre el seu comportament com per preveure-ho. En aquest mòdul s'aprofundirà en les eines imprescindibles tant per a una recollida d'informació fiable i valida com en el mètodes per la seva anàlisis per de sustentari una bona presa de decisions en màrqueting. [...]
Marketing decision making is increasingly complex and requires greater knowledge of consumer behavior, both to understand its behavior and to predict it (marketing strategy). This module will deepen in the indispensable tools for a reliable and valid information collection as well as methods for its analysis to support a better decision-making in marketing based in data. [...]
La toma de decisiones en Marketing es cada vez más compleja y requiere de un mayor conocimiento del consumidor, tanto para entender su comportamiento como para preverlo. En este módulo se profundizará en las herramientas imprescindibles tanto para una recogida de información fiable y valida como en el métodos para su análisis por sustentará una buena toma de decisiones en marketing. [...]

2021-22
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
8.
10 p, 129.5 KB Metodologia Avançada de Recerca Social [44038] / López Roldán, Pedro ; Miguel Quesada, Francesc Josep ; Verd Pericàs, Joan Miquel ; Barranco Font, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
L'objectiu del mòdul optatiu de Metodologia Avançada de Recerca Social [MARS] és el coneixement teòric i aplicat de la metodologia i de la diversitat de mètodes i tècniques avançades en l'anàlisi de les dades per a la investigació social, tot tractant diverses perspectives metodològiques, tant quantitatives com qualitatives. [...]
The objective of the Advanced Social Research Methodology module [ASRM] is the theoretical and applied knowledge of the methodology and the diversity of advanced methods and techniques in the analysis of data for social research, addressing various methodological perspectives, both quantitative and qualitative This general objective is complemented by three specific ones: 1. [...]
El objetivo del módulo de Metodología Avanzada de Investigación Social [MAIS] es el conocimiento teórico y aplicado de la metodología y de la diversidad de métodos y técnicas avanzadas en el análisis de los datos para la investigación social, tratando diversas perspectivas metodológicas, tanto cuantitativas como cualitativas. [...]

2021-22
Màster Universitari en Política Social, Treball i Benestar [1419]
3 documents
9.
6 p, 109.2 KB Recerca Clínica Avançada [44210] / Urrutia Cuchi, Gerard ; Farre, Magi ; Sabriá-Leal, M ; Webb Youdale, Susan ; Gich, Ignasi ; Bonfill, X. (Xavier) ; Sola Arnau, Ivan ; Bascuñana Ambrós, Maria Elena ; Sopena, Nieves ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
1 Aquest mòdul es planteja com a formació avançada en metodologies de la recerca enfocades als àmbits relacionats amb les ciències de la salut, aprofundint en alguns aspectes específics d'especial rellevància que han estat tractats més superficialment en el mòdul introductori de metodologia bàsica. [...]
1 This module is considered as advanced training in research methodologies focused on fields related to health sciences, further exploring some specific aspects of special relevance that were taught superficially in the introductory module of basic methodology. [...]
Este módulo se plantea como formación avanzada en metodologías de la investigación enfocadas a los 1 Este módulo se plantea como formación avanzada en metodologías de la investigación enfocadas a los ámbitos relacionados con las ciencias de la salud, profundizando en algunos aspectos específicos de especial relevancia que han sido tratados superficialmente en el módulo introductorio de metodología básica. [...]

2021-22
Màster Universitari en Investigació Clínica Aplicada en Ciències de la Salut [991]
3 documents
10.
8 p, 112.1 KB Recerca Avançada [42230] / López Sintas, Jordi ; Lamberti, Giuseppe ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
La presa de decisions en Màrqueting és cada vegada més complexa i requereix d'un major coneixement del consumidor, tant per entendre el seu comportament com per preveure-ho. En aquest mòdul s'aprofundirà en les eines imprescindibles tant per a una recollida d'informació fiable i valida com en el mètodes per la seva anàlisis per de sustentari una bona presa de decisions en màrqueting. [...]
La toma de decisiones en Marketing es cada vez más compleja y requiere de un mayor conocimiento del consumidor, tanto para entender su comportamiento como para preverlo. En este módulo se profundizará en las herramientas imprescindibles tanto para una recogida de información fiable y valida como en el métodos para su análisis por sustentará una buena toma de decisiones en marketing. [...]

2020-21
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents

Materials acadèmics : 25 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.