No s'ha trobat cap coincidència exacta per Schooling, Local Knowledge and Working Memory A Study among Three Contemporary Hunter-Gatherer Societies, però canviant-lo per Schooling Local Knowledge and Working Memory A Study among Three Contemporary Hunter Gatherer Societies...
Resultats globals: 2 registres trobats en 0.20 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
18 p, 280.9 KB Schooling, local knowledge and working memory : a study among three contemporary hunter-gatherer societies / Reyes-García, Victoria (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Pyhälä, Aili (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Díaz-Reviriego, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Romain, Duda (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Fernández-Llamazares, Álvaro (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Gallois, Sandrine (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Guèze, Maximilien (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Napitupulu, Lucentezza (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals)
Researchers have analysed whether school and local knowledge complement or substitute each other, but have paid less attention to whether those two learning models use different cognitive strategies. [...]
2016 - 10.1371/journal.pone.0145265
PloS one, Vol. 11, issue 1 (January 2016) , art. 0145265  
2.
3 p, 198.6 KB Escolaritat, coneixement local i memòria de treball : un estudi sobre tres societats caçadores-recol·lectores contemporànies / Reyes-García, Victoria (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals)
Un estudi en poblacions indígenes caçadores-recol·lectores ubicades al Congo, Borneo i Bolívia ha permès evidenciar la diferència entre les formes d'adquisició de coneixement de persones escolaritzades i persones que posseeixen només coneixement de l'ambient local. [...]
Un estudio en poblaciones indígenas cazadoras-recolectoras ubicadas en Congo, Borneo y Bolivia ha permitido evidenciar la diferencia entre las formas de adquisición de conocimiento de personas escolarizadas y personas que poseen sólo conocimiento del ambiente local. [...]
A study on indigenous hunter-gatherer populations located in Congo, Borneo and Bolivia has spotlighted the difference between ways of acquiring knowledge of schooled people and people who have knowledge only of their local environment. [...]

2016
UAB divulga, Abril 2016
3 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.