Agencia Catalana de Notícies

Logo acn

Investigadors de la UAB situen el País Basc, Colòmbia i Filipines entre els llocs que són més a prop d'aconseguir la pau

15:0213.04.2011

Barcelona (ACN).- En un context global de conflictes armats i crisis sociopolítiques i humanitàries, l'Escola de Cultura de Pau de la Universitat Autònoma de Barcelona destaca, en el seu desè informe anual 'Alerta!', set oportunitats de pau, que inclouen casos com Colòmbia, el País Basc, Filipines, el Sudan, l'estat indi d'Assam, la creació d'un organisme a l'ONU per als drets de les dones i el pla d'acció de les Nacions Unides contra el tràfic de blanques. L'informe radiografia també els 30 conflictes armats registrats durant el 2010, la majoria concentrats a l'Àsia (12) i l'Àfrica (10) i analitza les tendències globals en relació a crisis sociopolítiques, processos de pau, crisis humanitàries, drets humans i gènere.

Cercador