Inici > Futurs estudiants > Orientació universitària > Visita l'autònoma > Jornades de portes obertes

Orientació universitària

Organitzem nombroses activitats d'orientació universitària per als estudiants de secundària de tot Catalunya amb la voluntat d'apropar-los el món universitari i d'orientar-los en la tria dels seus estudis. Podeu escollir entre activitats que impliquen venir al campus o bé demanar la visita d'un professor/a al vostre centre de secundària o ajuntament.
 Visita l'Autònoma
L'Autònoma et visita
Visites al campus
Dia de la família

4, 5 i 6 de febrer de 2014

Adreçades a: estudiants de 1r i de 2n de Batxillerat i de cicles formatius de grau superior.
Objectius: facilitar el coneixement directe del campus i les característiques dels estudis que imparteix la UAB.
Activitat: hi haurà més de 200 xerrades sobre tots els estudis i les titulacions que imparteix la UAB, distribuïdes en tres dies i complementades amb visites i activitats al campus.
Per a professors de secundària: es faran activitats al campus per a professors de secundària, de les quals rebreu més informació quan es confirmi la participació del vostre centre a les Jornades de Portes Obertes.

Data límit d'inscripció: 20 de gener de 2014

Aquesta activitat no és compatible amb les Visites de Professors de la UAB als centres de secundària i ajuntaments.

Inscripcions tancades

2014 Universitat Autònoma de Barcelona