Inici > Viure > Atenció a la discapacitat > Piune, servei d'atenció a la discapacitat

Atenció a persones amb discapacitat

A la UAB som sensibles a les necessitats educatives dels estudiants amb discapacitat i de la seva integració a la Universitat per això hem desenvolupat programes d'adaptació i serveis que donin resposta a les seves necessitats específiques. Des del curs 2005-2006 els estudiants que estan en possessió del Certificat de Discapacitat, expedit o validat per l'Institut Català d'Assistència i Serveis Socials tenen matrícula gratuïta per als estudis de Llicenciatura, Grau i Màster Oficial en base a la legislació autonòmica actual.

PIUNE, Servei d'atenció a la discapacitat
Associació Prodisminuïts de la UAB (ADUAB)

PIUNE, Servei d'atenció a la discapacitat

Aquest programa gestiona les adaptacions necessàries per garantir la igualtat d'oportunitats davant l'estudi i ofereix serveis com:
- acompanyament en vehicle adaptat.
- adaptacions pedagògiques, curriculars, tècniques, materials, urbanístiques, arquitectòniques i de l'entorn social.

Més informació:

PIUNE, Servei d'atenció a la discapacitat
Guia de docència universitària i necessitats especials (pdf: 4,55 MB)

2017 Universitat Autònoma de Barcelona