FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

Concurses?
Concurs disseny campanya lluita ocnrtra la sida 16.05.2011 Salut  -  Participes, viatges, estudies, despertes, saltes, escoltes, vius, fas, escotes, vius, gaudeixes, debats, cooperes, comparteixes, surts, ... I concurses?

La Fundació Autònoma Solidària, amb el suport del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya i l'Ajuntament de Barcelona, convoca un concurs on podeu participar estudiants de la Universitat Autònoma de Barcelona, la Universitat de Barcelona i la Universitat Pompeu Fabra i dels centres adscrits.

Es vol fomentar la reflexió i la comunicació de temes relacionats amb la salut, i molt especialment facilitar la participació dels estudiants universitaris en la creació de material de prevenció dirigit a la població jove universitària.

El disseny ha de ser per campanya del Dia mundial de la lluita contra la sida i ha de promoure la sexualitat saludable i prevenir la transmissió del VIH.

El concurs té un premi de 200¤ i es pot entregar des d'avui dia 19 de maig fins el 12 de setembre de 2011 a l'oficina de l'Espai Solidari de la FAS.

Consulteu les bases del concurs i l'annex amb més informació sobre la temàtica. Qualsevol dubte pots contactar amb nosaltres.

Bases concurs disseny campanya Dia mundial de la lluita contra la sida
Imprimir Enviar a un amic
Anar a Notícies