Inscrits actuals

Últimes notícies


El paper de les associacions d’afectats [02.12.2013]
Isaac Amela, doctor en Biotecnologia per la UAB, investigador de l’IBB i president de l’Associació Catalana d’Atàxies Hereditàries i Francesc Cayuela, membre dels Amics de la UAB i de l'Asociación Española de Enfermos de Glucogenosis ens expliquen el paper de les associacions d’afectats.

INSCRIU-TE a la Cursa / Caminada de la UAB.
Servei de vigilància d'infants [02.12.2013]
Una novetat per qui té nens i els vol portar però no poden seguir el recorregut: disposarem d'un servei de vigilància d'infants amb tres voluntàries fantàstiques que vetllaran pels vostres fills mentre vosaltres correu o camineu, entre les 10 i les 13h.

Si voleu fer-ne ús, si us plau envieu-nos un email a comunicacio@vilauniversitaria.com i digueu-nos quants nens portareu i de quines edats. Volem que ningú es quedi sense poder participar!

Dóna per internet a través de la teva targeta de dèbit / crèdit. Qualsevol import ajuda.


Utilitza el número de compte de CatalunyaCaixa: 2013-0826-22-0200637901.


Ajuda comprant una o més samarretes. Pots retirar-les en diversos punts.










Inscripcions presencials


  • CERDANYOLA RUNNERS: C/ Ginesta, 101 - Cerdanyola del Vallès
  • Vila Universitària - Universitat Autònoma de Barcelona


Més noticies
en viu

Podem seguir la repartició on-line dels inscrits per circuit i sex...

[més]
27.11.2013

Un petit gest teu pot marcar la diferència. A l'Institut de Neurociències de la UAB treballen investigadors...

[més]
Serveis
Informació de serveis oferts durant la cursa / caminada...


[més]


Contacte
Contacta amb nosaltres. Tens algun dubte. Vols ajudar-nos a ajudar...


[més]