FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

L'exposició Fotovolunta obre les portes
Exposició Fotovolunta a l'Edifici d'Estudiants 07.03.2013 Voluntariat  -  L'exposició Fotovolunta busca posar de manifest els valors del voluntariat universitari sobre els quals s'articula la FAS. L'exposició està formada per dotze panells d'imatge i text que s'articulen a partir del concepte central "participació".

Fins el mes de maig, el vestíbul del teatre de l'Edifici d'Estudiants (plaça Cívica) acull l'exposició Fotovolunta. Retrats de participació, una mostra de fotografies que busquen transmetre els valors del voluntariat que s'impulsa des de la FAS.

Sensibilització, integració, esforç, unió, il·lusió, diversió, formació... aquests són set dels dotze valors que es posen de manifest a través dels panells d'imatges i text. Aquests són també els pilars de la Fundació i, conseqüentment, la guia que marca la seva manera de fer. La idea de Fotovolunta va néixer a principis de curs emmirallant-se en l'exposició homònima que la FAS va impulsar el curs 2010-11. L'objectiu és fer partícip a tota la comunitat universitària de la importància social del voluntariat i de la possibilitat de fer-ne des de la mateixa universitat.

Fotovolunta és una exposició participativa ja que totes les fotografies que conformen la mostra les han fet els mateixos voluntaris, becaris, pràcticums i treballadors dels programes de la FAS. Els dotze panells s'articulen a partir d'un concepte central: "participació". Així, cada un dels textos que acompanyen les imatges comença per una de les lletres de "participació.

L'exposició ha comptat amb la col·laboració i producció de Cultura en Viu i es podrà visitar fins a finals de maig durant l'horari d'obertura de l'Edifici d'Estudiants.

Anar a Notícies