Més de 700 persones participen a les activitats de la FAS a la FMUAB
La FAS a la Festa Major 2014 07.11.2014 Voluntariat  -  "Piu Piu Caixes Niu", "Enganxa't al CROMA" i "La Compra Justa" han estat les noves propostes de la FAS per a la Festa Major UAB 2014, al costat dels tradicionals "Xiringu" i la gimcana "Què Fas de Festa?". Les activitats s'han centrat en la promoció del voluntariat, el consum responsable, la salut i la cura dels animals del Campus.

A les 12.00 del migdia el Pregó de la Plataforma Tanquem els CIE donava el tret de sortida a la Festa Major de la UAB 2014. Les primeres persones interessades en el voluntariat començaven a preguntar a l'estand informatiu de la FAS a Plaça Cívica quins programes socials i de voluntariat gestiona la Fundació. A la mateixa paradeta de la FAS, nois i noies es disposaven a encertar els noms dels ocells que viuen al Campus amb l'activitat "Piu Piu Caixes Niu". Un total de 150 van participar-hi al llarg de tota la jornada. Alhora, grups d'estudiants participaven per primera vegada en la nova activitat del grup de voluntariat Menja Just, "La Compra Justa", en què havien d'endivinar a quins països corresponien certes compres d'aliments i determinar quina és la manera més justa de fer-la en el propi dia a dia. Més de 200 estudiants van participar-hi al llarg del dia. Al costat, la tradicional Gimcana "Què fas de festa", del Programa de Salut, rebia els primers estudiants que, de manera lúdica, podien plantejar-se els efectes de l'alcohol en una nit de festa i on hi van acabar participant 50 persones.

Al  centre de la Plaça Cívica, poc després es posava en marxa l'activitat "Enganxa't al CROMA", en què hi havia una teranyina gegant on més de 120 estudiants s’hi van enredar i van resoldre les proves del joc. A la Plaça del Coneixement, paral·lelament, 185 estudiants van demanar informació sobre sexualitat, mecanismes de prevenció i consum de drogues al "Xiringu" o van jugar al Trivial de Salut.

Amb tot, un total de 48 persones de l'equip de la FAS van fer possible l'èxit de les activitats de la Festa Major, entre elles 22 persones voluntàries que van col·laborar-hi, ho van fer des de ben d'hora al matí fins ben avançada la tarda. En total, prop de 750 persones van participar a les activitats i 250 (ja sigui individualment o en grup) es van fer una fotografia en alguna de les activitats de la FAS.

Les xarxes socials de la FAS, tant el Facebook com el Twitter, van anar carregades d'imatges i comentaris gràcies a les etiquetes #FMUAB, #TuFASFM, #CROMAenganxa i #Xiringu.

El següent vídeo resum plasma, en tan sols dos minuts, l'activitat, energia i bona rebuda de les activitats de la #FAS a la Festa Major de la UAB 2014.