A A A Contrast +/- Castellano   English
Intranet i Campus Virtual Facebook Twitter
 LA FACULTAT    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA
 Facultat de Ciències  Informació acadèmica  Programa de suport a les pràctiques

Programa de Suport a les Pràctiques

Programa de suport a les pràctiques

El programa d'estudiants de suport a les pràctiques té com a objectiu contribuir a la formació de l’estudiant i contribuir a la millora del rendiment dels alumnes a les classes pràctiques. La principal tasca que s’encarregarà a l’estudiant serà donar suport al professor en el lloc de realització de les pràctiques.

És per això que l'estudiant ha d'haver superat l'assignatura en la que vol col·laborar. Per aquesta col·laboració, l’alumne podrà reconèixer 3 crèdits.

Període de sol·licitud per al curs 2016/2017:
Del 20 de juliol al 23 de setembre

Per a 2on quadrimestre s’obrirà un nou període de sol·licitud:
Del 16 de gener al 17 de febrer de 2017.

La sol·licitud s'ha de presentar a la Gestió Acadèmica de la Facultat de Ciències.

SOL·LICITUD PER OPTAR A COL·LABORADOR AL PROGRAMA DE SUPORT DE PRÀCTIQUES
Oferta de places per al curs 2016/2017