Intranet i Campus Virtual Facebook Twitter
 LA FACULTAT    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA
 Facultat de Ciències  Mobilitat i intercanvi  Uab exchange programme (p.propi) out
 Curs 2017-18
Curs 2016-17
Sóc del UAB Exchange Programme. Què he de fer?

UAB Exchange Programme (Programa Propi) Curs 2017-18

Resultat d'imatges de uab exchange programme

Info   Com funcionen els intercanvis? Informa-te'n aquí!
Consulta els ajuts econòmics actuals que hi ha.

REUNIÓ INFORMATIVA
PER ALUMNES AMB PLAÇA ASSIGNADA 2017/18

16 de febrer , 13 hores
aula C3/028

NOU Publicació LLISTAT DEFINITIU PLACES ASSIGNADES : En data 27 de gener de 2017, es publica la resolució definitiva de places de la convocatòria Única modalitat Estudis pel curs 2017-2018. Consulteu aquí

IMPORTANT: S’obre el període d’acceptació de les places d’intercanvi del 30 de gener al 3 de febrer de 2017 per als estudiants que han obtingut plaça al segon període d'assignació.

Publicació VACANTS   ( veure web )

Període per sol.licitar vacants, del 9 al 13 de gener. TERMINI AMPLIAT  fins 15 de gener 24h
Per tal de sol.licitar vacant, heu de tornar a entrar a la vostra sol·licitud ja feta i seleccionar les places vacants que desitgeu. Recordeu que podeu escollir fins a un màxim de vuit destinacions.

Publicació resultats selecció - 1a resolució : data prevista 13 de desembre

Publicació 1a resolució de places de la Convocatòria Única modalitat Estudis pel curs 2017-2018

IMPORTANT: S’obre el període d’acceptació de les places d’intercanvi des del 14 de desembre fins el 22 de desembre. Trobareu les opcions:

·         Acceptar
·         No acceptar
·         No acceptar i optar a plaça vacant

Els estudiants que seleccioneu “No acceptar i optar a plaça vacant” tindreu l’opció de tornar a sol·licitar plaça d’entre les vacants que hagin quedat en aquesta primera assignació.

Els estudiants amb sol.licitud admesa que no hagueu obtingut plaça també tindreu l’opció de sol·licitar vacants.

Per tal de sol.licitar vacant, del 9 al 13 de gener,  heu de tornar a entrar a la vostra sol·licitud ja feta i seleccionar les places vacants que desitgeu. Recordeu que podeu escollir fins a un màxim de vuit destinacions.

Destinacions UAB Exchange Programme 2017-18

Destinacions 2017-18
Consulteu també el mapa interactiu de destinacions amb informació de totes les universitats.

Com demanar UAB Exchange Programme (P.Propi):

- fer la sol·licitud a http://sia.uab.cat -> Sol·liciuds i consulta d'intercanvi OUT del 31 d'octubre al 13 de novembre (ambdós inclosos).

- portar el/s certificat/s d'idiomes admesos (original i fotocòpia) a l'Oficina d'Intercanvis/Gestió Acadèmica del 31 d'octubre al 18 de novembre (ambdós inclosos).

Tingueu en compte:

- Requisits generals i de facultat de més avall.
- La selecció es farà sobre 12 punts: barem expedient (màx 10) + valoració idioma (màx. 2).
- Cal escollir la durada de l'intercanvi segons cada destinació.
- L'alumnat de dobles graus podrà escollir destinacions de cada estudi, però caldrà considerar les possibles restriccions de la universitat destí.
- L'alumnat d'Estadística Aplicada podrà optar a les places de Matemàtiques i les d'Estadística Aplicada.

Requisits generals:  (veure convocatòria oficial)

- Comproveu que a les univesitats on voleu anar d'intercanvi tenen una oferta prou àmplia per poder fer d'intercanvi un mínim de 15ECTS UAB/semestre. I recordeu que per conservar l'ajut econòmic caldrà superar un mínim de 10ECTS UAB/semestre.
- Estudis de Grau: es poden fer un màxim de 30 crèdits optatius de 4t curs sense equiparació amb assignatures del pla d'estudis. Excepcions: tingueu en compte les restriccions del vostre pla d'estudis (mencions, complements de formació obligatoris, límit nombre ECTS optatius, etc).
- Tot i que la UAB us assigni una plaça, caldrà fer també una sol·licitud d'admissió a la universitat assignada i obtenir-ne l'admissió.
- L'inici de cada semestre de la universitat de destí pot ser diferent de la UAB i que se solapin els períodes de docència/avaluació d'aquí amb els d'allà (ex. universitats que comencen el curs a l'agost o principis de gener).
- Si voleu informació d'alguna universitat en concret i no la trobeu a la Xarxa, podeu venir a l'Oficina d'Intercanvis i procurarem informar-vos.

Requisits de Facultat:

- A data final del període de sol·licitud cal tenir tot el 1r curs superat i un mínim de 60ECTS.
- Nota mínima d'expedient (6 sobre 10 amb convocatòries).
- Coneixement suficient de la llengua de docència de la destinació (consulteu el llistat de destinacions o bé la web de la universitat destí directament).
- Alumnes de Química : cal portar una tutoria signada pel coordinador (Jean Didier Maréchal) a l'Oficina d'Intercanvis fins al 13 de novembre.

_________________________________________________________________________
MOLT IMPORTANT: cal que tingueu el compte de correu webmail d'alumne/a activat i funcionant correctament. És l'únic canal de correu electrònic oficial entre la Facultat i l'alumne/a. Contacteu amb el Centre d'Assistència i Suport per tal de redireccionar els vostres missatges (i consultar-los des d'altres comptes webmail) o per fer-los qualsevol consulta tècnica.
____________________________________________________________________________

Ajuda'ns a millorar les pàgines web d'Intercanvis Ciències.
Envia un correu a intercanvis.ciencies@uab.cat.

darrera actualització 31 gener 2017

Normativa General d'Intercanvis
Tota la informació sobre el UAB Exchange Programme
 Tràmits legals per a estrangers

Recomanacions de viatge  Assegurança complementària  Relacions Internacionals

Cursos UAB Idiomes   Vols ser mentor?

Ajuts, Beques i Convocatòries.
UAB Cercador

CONTACTA