Intranet Campus Virtual Imatge Twitter_plana principal
 LA FACULTAT    FUTURS ALUMNES    ESTUDIS    INFORMACIÓ ACADÈMICA    MOBILITAT I INTERCANVI    RECERCA
 Inici  La facultat  Queixes i reclamacions facultat
 Queixes
Reclamacions
Suggeriments

Queixa

És una expressió de malcontentament, que no es fonamenta en una lesió de drets sinó en la percepció negativa d'una situació, del tracte rebut o del comportament d'algú.

Les queixes poden refrir-se a un ampli ventall de situacions i activitats: docència, recerca, aspectes administratius, tracte rebut per part dels membres de la Facultat, infraestructures, serveis, convivència, relació amb l'entorn, etc.

Una queixa es pot formular a títol individual o de forma col·lectiva.

Si teniu una queixa sobre qualsevol situació que no heu pogut resoldre podeu formalitzar-la a través del formulari que trobareu aquí. A la major brevetat possible se us enviarà resposta.

També podeu imprimir aquest formulari (.pdf), omplir-lo i entregar-lo al Deganat.
Mapa del Web Inici Contactar
2015 Universitat Autònoma de Barcelona