Administració del centre
L'Administració de Serveis s'encarrega d'assegurar el correcte funcionament dels espais i equipaments del campus, de garantir el suport administratiu i logístic a les unitats docents, acadèmiques i institucionals, de garantir la realització i el control de les actuacions administratives relatives als moviments econòmics i pressupostaris del campus i d'aquelles qüestions que li són assignades o delegades explícitament.
Contacte
![]() |
Administració de Serveis |
![]() |
93 728 7717 |
![]() |
93 728 7727 |
![]() |
ad.sabadell@uab.cat |
Responsables dels serveis
Administració de Serveis: | Francisco Quesada Martos |
Secretaria: | Glòria Gordillo Franco |
![]() |
93 728 7717 |
![]() |
93 728 7727 |
![]() |
ad.sabadell@uab.cat |
Biblioteca Universitària de Sabadell: | Pilar Ginés Mateo |
![]() |
93 728 7701 |
![]() |
93 728 7727 |
![]() |
bib.sabadell@uab.cat |
Gestió Acadèmica: | Maria Catalina Gallego González |
![]() |
93 728 7712 |
![]() |
93 728 7727 |
![]() |
ga.campus.sabadell@uab.cat |
Gestió Econòmica: | Núria Alier Jané |
![]() |
93 728 7759 |
![]() |
93 728 7727 |
![]() |
ge.sabadell@uab.cat |
Servei d'Informàtica Distribuïda: | Julio Angosto Moreno |
![]() |
93 728 7722 |
![]() |
93 728 7727 |
![]() |
sid.sabadell@uab.cat |
Suport Departamental: | Margarita Torres Cáceres |
![]() |
93 728 7761 |
![]() |
93 728 7727 |
![]() |
suport.departamental.sabadell@uab.cat |
Suport Logístic i Punt d'Informació: | Anna Villanueva Lázaro |
![]() |
93 728 7700 |
![]() |
93 728 7727 |
![]() |
slipi.sabadell@uab.cat |
Lloguers d'espais
Característiques |
Els espais dels que es disposa són els següents:
- Aules docents: 8 aules amb capacitat de 70 a 120 persones.
- Seminaris: 2 seminaris amb capacitat de 40 i 46 persones.
- Aules d’informàtica: 4 aules que tenen de 9 a 31 ordinadors.
- Sales de reunions: 2 sales de reunions (16 i 28 persones) i 1 aula de vídeo (44 persones).
- Espais externs i interns lliures.
Segons les necessitats de les activitats que s’hagin de portar a terme, es podrà demanar l’espai que més convingui per a la realització d’aquestes, però la seva adjudicació vindrà donada per la disponibilitat d’aquest espai el dia i els horaris sol·licitats.
L’adjudicació de l’espai serà competència de l’Administració del Centre un cop consultada la Direcció.
Les tarifes que s’aplicaran pel lloguer d’aquests espais són les que va aprovar la Comissió Econòmica del Consell Social el dia 22 d’abril de 2005 i que es revisen anualment amb l’IPC corresponent.
Distingim dues modalitats de lloguer segons el sol·licitant, cadascuna amb la seva tarifa particular. Els lloguers interns són aquells que es sol·liciten des d’un Centre, Servei, Institut, etc. pertanyent a la UAB i que no forma part del funcionament quotidià de l’Escola Universitària d’Empresarials. Els lloguers externs són aquells que es sol·liciten des de qualsevol entitat externa a la UAB.
Per a sol·licitar un espai es pot fer mitjançant el formulari corresponent a la seva modalitat de lloguer.
Formularis de lloguer d'espais:
Tarifes de lloguer d'espais
Característiques |
Tarifes |
LLOGUER INTERN:
Les tarifes de lloguer per a l'any 2010 són les següents:
Espais | Tarifa 1 dia (Euros) | Tarifa 1/2 dia (Euros) |
Aules docents | 118 | 72 |
Seminaris | 118 | 72 |
Aules informàtica | 289 | 106 |
Sales reunions / Aula vídeo | 118 | 72 |
Espais externs / interns lliures | Adreçar-se a l'Oficina de Promoció Econòmica i Compres |
- Seran a càrrec del sol·licitant les despeses addicionals que es puguin generar (neteja, vigilància, personal, fluids, subministraments addicionals...).
- L'ocupació de ½ dia correspon a 4 hores ininterrompudes.
- Es podran autoritzar preus diferents atenent les característiques singulars dels actes. Es tindrà en compte també tarifes especials quan l'activitat sigui superior a 1 dia.
LLOGUER EXTERN:
Les tarifes de lloguer per a l'any 2010 són les següents:
Espais | Tarifa 1 dia (Euros) | Tarifa 1/2 dia (Euros) |
Aules docents (80 a 120 persones) | 354 | 212 |
Aula docent (44 persones) | 294 | 176 |
Seminaris | 294 | 176 |
Aules informàtica | 354 | 212 |
Sales reunions / Aula vídeo | 354 | 212 |
Espais externs / interns lliures | Adreçar-se a l'Oficina de Promoció Econòmica i Compres |
- Seran a càrrec del sol·licitant les despeses addicionals que es puguin generar (neteja, vigilància, personal, fluids, subministraments addicionals...).
- La UAB podrà exigir al client la constitució d’una fiança i/o pòlissa d’assegurances per tal de garantir: el pagament de despeses addicionals; la rehabilitació de les instal·lacions al seu estat inicial en el supòsit que la utilització de referència generi desperfectes.
- L'ocupació de ½ dia correspon a 4 hores ininterrompudes.
- Excepcionalment es podran autoritzar preus diferents atenent les característiques singulars dels actes, de les aules i de les instal·lacions. També es tindran en compte tarifes especials per a institucions o col·lectius amb convenis amb la UAB. Es tindrà en compte també tarifes especials quan l’activitat sigui superior a 1 dia.
- Aquests preus no inclouen IVA (16%).
- Les tarifes es revisaran d'acord amb la situació del mercat.