Gestió acadèmica

La Gestió Acadèmica del centre té cura de les tasques relatives a les qüestions administratives i acadèmiques relacionades amb professors i alumnes. Us podeu adreçar a la Gestió Acadèmica per als temes següents:

Informació/tramitació de:

  • Adaptació: assignatures idèntiques de l'expedient.
  • Certificats: Acadèmic Personal, Calendari d'exàmens, Matrícula oficial, etc.
  • Convalidacions d'estudis parcials espanyols o estrangers o Admissió per estudis parcials estrangers.
  • Convocatòria de gràcia i règim de permanència.
  • Convocatòria extraordinària de febrer.
  • Domiciliació bancària / Dades personals.
  • Homologació de títols estrangers.
  • Matrícula, modificació i anul·lació.
  • Plans d'estudis.
  • Premis extraordinaris de titulació.
  • Reconeixement de crèdits de lliure elecció.
  • Reincorporacions.
  • Revisió d'exàmens extraordinària.
  • Sol·licitud de matrícula de més crèdits dels permesos.
  • Títols.
  • Trasllat d'expedient, d'entrada i de sortida.

La secretaria us informa de la normativa existent mitjançant els taulers d'anuncis destinats a aquest efecte, la pantalla del vestíbul, el web de la UAB (http://www.uab.cat) i el del centre (http://www.uab.cat/economia-empresa/). Les notificacions personals es faran per correu postal, telèfon, correu electrònic, o d'altres mecanismes que s'ajustin a les lleis i normatives que regulen el procediment administratiu i la protecció de dades de caràcter personal.

Nota important: atesa la confidencialitat de l'expedient de l'alumne, en cap cas es podrà donar informació telefònica tant pel que fa a les dades acadèmiques com a les personals. Així mateix, i per evitar informacions no ajustades, no s'informarà per telèfon dels horaris de classe ni d'exàmens.