Gestió acadèmica

La Gestió Acadèmica del centre té cura de les tasques relatives a les qüestions administratives i acadèmiques relacionades amb professors i alumnes. Us podeu adreçar a la Gestió Acadèmica per als temes següents:

Informació/tramitació de:
 

  • Per sol·licitar informació sobre qüestions relacionades amb la normativa acadèmica i tractament de l'expedient, així com altres informacions sobre els plans d'estudi

  • Certificacions

  • Compulsa de documents

  • Convalidacions d'estudis

  • Matriculació

  • Accés per canvi d'estudis

  • Tramitació de títols

  • Accés a Estudis de Màster Oficial

  • Ampliació de matrícula

  • Anul·lació de matrícula

  • Canvis d'assignatures

  • Canvis de grup

  • Tramitació de sol·licituds

  • Convocatòries extraordinàries d'exàmens

  • Pràctiques externes a empreses, entitats, institucions

La secretaria us informa de la normativa existent mitjançant els taulers d'anuncis destinats a aquest efecte, la pantalla del vestíbul, el web de la UAB (http://www.uab.cat) i el del centre (http://www.uab.cat/economia-empresa/). Les notificacions personals es faran per correu postal, telèfon, correu electrònic, o d'altres mecanismes que s'ajustin a les lleis i normatives que regulen el procediment administratiu i la protecció de dades de caràcter personal.

Nota important: atesa la confidencialitat de l'expedient de l'alumne, en cap cas es podrà donar informació telefònica tant pel que fa a les dades acadèmiques com a les personals. Així mateix, i per evitar informacions no ajustades, no s'informarà per telèfon dels horaris de classe ni d'exàmens.