Sistema de Garantia Interna de Qualitat (SGIQ) de l'Escola de Doctorat

La UAB ha desenvolupat un Sistema de Garantia Interna de Qualitat marc (Portal SGIQ de la UAB) a partir del qual s’ha elaborat el Sistema de Garantia Interna de Qualitat de l’Escola de Doctorat (SGIQ_ED), que ha estat aprovat per la Junta Permanent .

El Sistema de Garantia Interna de Qualitat de l’Escola és l’eina amb què es dota l’Escola per garantir la qualitat dels seus programes de doctorat i també en la recerca que es desenvolupa en les tesis doctorals i les activitats formatives d’aquest període, i estableix una infraestructura de funcionament intern i un conjunt de processos orientats a la millora contínua de les titulacions.

Aquest sistema de gestió de la qualitat s'ha dissenyat seguint les directrius del programa AUDIT i les recomanacions de les agències de qualitat AQUC, ANECA i ENQA.

Manual del SGIQ de l'Escola de Doctorat

Sistema de Garantia Interna de Qualitat (SGIQ) de la UAB

Processos del SGIQ de l'Escola de Doctorat

Processos estratègics