Intranet Campus Virtual Facebook Twitter YouTube LinkedIn
 L'ESCOLA    ESTUDIS    FUTURS ALUMNES    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA
 Home Escola d'Enginyeria  Informació acadèmica  Convalidació d'estudis (estrangers)
 Informació pròpia de l'Escola
Informació general UAB

Informació sobre l'accés a l'Escola d'Enginyeria

Titulació de grau Places ofertes
Grau en Enginyeria Informàtica (Campus Bellaterra) 15
Grau en Enginyeria Electrònica de Telecomunicació (Campus Bellaterra) 7
Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació (Campus Bellaterra) 7
Grau en Enginyeria Química (Campus Bellaterra) 4
Grau en Gestió Aeronàutica (Campus Sabadell) 4
Grau d'Enginyeria Informàtica (Menció Tecnologies de la Informació) + Grau d'Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació (Campus Bellaterra) 1
Grau d'Enginyeria Informàtica (Menció Enginyeria de Computadors) + Grau d'Enginyeria Electrònica de Telecomunicació (Campus Bellaterra)

Documentació que cal presentar per a la sol·licitud

a)      Sol·licitud
b)      Escrit de motivació
c)      Original i fotocòpia del DNI, NIE o passaport.
d)      Certificat acadèmic personal o fotocòpia compulsada de l'expedient, on consti, si escau, la branca de coneixement dels estudis.
e)      Pla d'estudis del estudis d'origen
f)      Programes de les assignatures cursades, segellades per la universitat d?origen.
g)      Sistema de qualificació de la universitat d'origen, sempre que no es provingui del sistema educatiu espanyol.
h)     Resguard d'ingrés de l'import del preu públic de la sol·licitud.
i)      Documentació acreditativa d'exempció o bonificació d'aquest preu públic.
j)      Qualsevol altra documentació que la persona interessada cregui convenient.

Tota la documentació adjunta haurà de complir els requisits de traducció i legalització establerts a la normativa vigent.

Requisits d'accés

Les persones interessades a accedir a la UAB per la via de convalidació d'estudis  hauran de complir els següents requisits:
1.      Tenir estudis universitaris estrangers, parcials o totals de sistemes educatius no inclosos al capítol VII de la normativa d'accés als estudis universitaris de grau de la UAB, que no hagin obtingut l'homologació del seu títol a Espanya. Les persones que n'hagin obtingut l'homologació, hauran de sol·licitar l'admissió per la via regulada al capítol VI d'aquesta normativa.
2.      Podran sol·licitar l'admissió a un estudi de grau les persones a les quals se'ls reconegui trenta o més crèdits.
A l'efecte de la valoració de l'expedient acadèmic previ per al reconeixement de crèdits, es tindran en compte els resultats acadèmics obtinguts per l'alumnat fins a la data de finalització del termini de presentació de la sol·licitud d'admissió.
3.      No podran accedir per aquesta via les persones on en l'expedient acadèmic d'origen de les quals constin assignatures matriculades i no superades per tercera vegada o successives vegades.
4.      Tampoc no podran accedir per aquesta via, un cop finalitzat el procés de reconeixement de crèdits, les persones a les quals se'ls reconegui un 75% o més del nombre total de crèdits de la titulació a la qual volen accedir. El rector o rectora de la UAB, a proposta de la direcció del centre, podrà deixar sense efecte aquesta limitació, en el cas d'estudis amb places vacants.
5.      Els esportistes d'alt nivell i alt rendiment que hagin de canviar de residència per motius esportius i que vulguin continuar els seus estudis a la UAB, de conformitat amb l'article 56.4 del Reial decret 1892/2008, seran admesos als estudis sol·licitats, sense que ocupin les places reservades per aquesta via, sempre que compleixin la resta de requisits d'aquest article.

La resolució d'admissió es publicarà al tauler d'anuncis del centre i es detallarà la relació de persones admeses, en llista d'espera, i també les sol·licituds denegades i el motiu de la denegació. També es podrà consultar en el web del centre, en aquest cas la persona interessada estarà identificada amb el número de registre i la data de la sol·licitud.

Per a la sol·licitud d’accés:
del dia 2 al 31 de març de 2015
Publicació de la resolució d’admissió: el dia 29 de maig de 2015
Matriculació: del dia 2 al 8 de setembre de 2015
Publicació, si escau, de les places vacants: el dia 9 de setembre de 2015
Publicació, si escau, d'una segona convocatòria: el dia 10 de setembre de 2015

Places, criteris d'admissió i dates (0.05 MB)
Alumnes admesos al Grau en Enginyeria Informàtica (0,30 MB)
Alumnes admesos al Grau en Eng.Informàtica + Grau en Eng. de Sistemes de Telecomunicació (0,30 MB)
Alumnes admesos al Grau en Enginyeria en Sistemes de Telecomunicacions (0,30 MB)

Inici
2015 Universitat Autònoma de Barcelona