A A A Contrast +/- Castellano   English
Intranet Campus Virtual Facebook Twitter YouTube LinkedIn
 L'ESCOLA    FUTURS ALUMNES    ESTUDIS    INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA    EMPRESES
 Home Escola d'Enginyeria  Futurs alumnes  Canvi d'estudis (estudis universitaris espanyols)
 Informació pròpia de l'Escola
Informació general UAB

Curs 2017-2018

Informació sobre l'accés a l'Escola d'Enginyeria

Titulació de grau Places ofertes
Grau en Enginyeria Informàtica (Campus Bellaterra) 15
Grau en Enginyeria Electrònica de Telecomunicació (Campus Bellaterra) 1
Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació (Campus Bellaterra) 1
Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació i Enginyeria Electrònica de Telecomunicació (Campus Bellaterra) 14
Grau en Enginyeria Química (Campus Bellaterra) 4
Grau en Gestió Aeronàutica (Campus Sabadell) 4
Grau d'Enginyeria Informàtica (Menció Tecnologies de la Informació) + Grau d'Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació (Campus Bellaterra) 1
Grau d'Enginyeria Informàtica (Menció Enginyeria de Computadors) + Grau d'Enginyeria Electrònica de Telecomunicació (Campus Bellaterra)

Consulteu més informació a la pestanya Informació general UAB

La resolució d'admissió es publicarà al tauler d'anuncis del centre i es detallarà la relació de persones admeses, en llista d'espera, i també les sol·licituds denegades i el motiu de la denegació. També es podrà consultar en el web del centre, en aquest cas la persona interessada estarà identificada amb el número de registre i la data de la sol·licitud.

Calendari

Per a la sol·licitud d’accés:  del dia 1 al 31 de març de 2017
Publicació de la resolució d’admissió: el dia 9 de juny de 2017
Matriculació: del 19 de juliol al 31 d'agost de 2017
Publicació, si escau, de les places vacants: el dia 25 de juliol de 2017

Lloc de presentació de la sol·licitud

Per a titulacions impartides a Bellaterra:
. A la Gestió Acadèmica de l'Escola, al campus de Bellaterra. Personalment o per correu certificat
. Horari d'atenció:  de dilluns a divendres de 09:00 a 14:00 i de 15:00 a 19:00 hores.
Cal demanar cita prèvia

Per a titulacions impartides a Sabadell:
. A la Gestió Acadèmica de l'Escola, al campus de Sabadell. Personalment o per correu certificat.
. Horari d'atenció: de dilluns a divendres de 10:00 a 13:00 i de 16:00 a 19:00 hores.
Cal demanar cita prèvia

Places, criteris d'admissió i dates (0.05 MB)
Alumnes admesos al Grau en Enginyeria Informàtica (0,30 MB)
Alumnes admesos al Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació (0,30 MB)