Presentació

La presència de les empreses a Internet cada cop és més important, però com gestionar-la i planificar-la és fonamental per obtenir la màxima rendibilitat de la inversió realitzada i assolir els resultats desitjats (comercials, reforç de la imatge de marca, etc.).

Aquest curs d'especialització forma als participants en els temes més importants de l'atenció al client a través de l'ús de les xarxes socials, per a una aplicació pràctica en qualsevol tipus d'empresa del sector turístic.

L'objectiu d'aquest curs és introduir a les persones interessades en el món de la gestió de les xarxes socials des del punt de vista empresarial.

Continguts

- Social Media.
- Mesurament de resultats.

Objectius

Capacitar els Community Managers per desenvolupar continguts i comunicacions entre usuaris o clients d'una empresa a traves de les xarxes socials.

Requisits d'accés

Aquest programa va adreçat a:

- Alumnes i Grau en Direcció Hotelera.
- Alumnes i Grau en Turisme.
- Alumnes i Grau en Ciències de la Comunicació
- Professionals de l`àmbit del Turisme i/o professionals de sectors vinculats
- Professionals del qualsevol sector comercial que requereixi de la seva presència en les xarxes socials

Contacte

Carme Puigpinós March

Telèfon: 935929712

Correu electrònic: fcontinuada.eutdh@uab.cat

Web: http://www.eutdh.cat

Curs d'especialització UAB

1a Edició
Places: 20
Orientació: Professional
1 ECTS
Codi de l'estudi: 3643/1
Modalitat: Presencial
Lloc: Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera, UAB,Bellaterra (Barcelona)
Dates: del 05/05/2017 al 20/05/2017
Idioma de docència:
Castellà (50%), Català (50%)
Centres responsables:
Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Títol que s'obté:
Certificat d'aprofitament del curs Community Manager

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament i a més t'adjuntem un PDF amb tota la informació del programa.