Curs en Atenció al Turista Xinès: Cultura, Comunicació i Hàbits de Consum

Presentació

En el sector turístic i l'hoteler (allotjament i mediació turística), hi ha una confluència per promoure el desenvolupament sostenible de les comunitats locals al temps que es dona servei diferenciat al visitant en funció de les seves característiques socials, culturals, formatives, per tal d'apropar a les característiques diferenciadores de cada col.lectiu l'experiència turística als seus esquemes interpretatius.

Tant per les propostes de turisme de les comunitats locals, com el coneixement que se li aporta al visitant en experiències singulars, es important recopilar, manejar recursos i ofertes i conèixer les comunitats locals i els col.lectius visitants per ajustar l'experiència positiva del visitant.


Aspectes com l'eco-turisme, la mobilitat, el menjar local, l'aprenentatge i l'aire lliure son ofertes que determinades col.lectivitats turístiques més madures valoren i busquen entre les ofertes de la comunitat local.

Això comporta una necessitat de formació per part dels treballadors del sector que acullen als col.lectius comentats, en aquest cas centrat en col.lectivitats xineses. Per poder realitzar en optimes condicions el servei al client de les col.lectivitats sobre les que es prepara l'actuació formativa.

L'aportació de disciplines, que no han estat habituals en aquests sector, poden ser la clau per aconseguir l'ajust de la oferta i la resposta ajustada al col.lectiu.

D'aquesta manera, les capacitats i les eines relacionades que s'aporten als treballadors del sector: la intel.ligència emocional, les habilitats comunicatives internes i externes (empleats/clients), es poden incorporar en la gestió de la oferta realitzada per part de les comunitats locals interessades. Aquest element pot suposar per la col.lectivitat local un plus de qualitat que podrà rendibilitzar pel foment de la competitivitat del sector turístic, la innovació i la qualitat dels productes turístics de Catalunya.

La metodologia amb la que es desenvoluparà el curs serà predominantment expositiva, assegurant que la informació proporcionada pel formador arribi a tots els participants, a través de recursos didàctics com:
- Transparències i projector
- Sessió de preguntes, debats i respostes
Aquests recursos estaran orientats a obtenir un coneixement actual i efectiu de la cultura xinesa des de el punt de vista d'un exponent nadiu.

Continguts

- La cultura xinesa
- Comunicació
- Consells

Objectius

Adquirir habilitats per potenciar l'eficàcia relacional en un context cultural xinès, proporcionant els elements conceptuals i d'experiència per millorar el coneixement, la comprensió i el respecte per la cultura xinesa i els seus esquemes interpretatius per la cultura local.

Requisits d'accés

- Alumnes i Grau en Direcció Hotelera.
- Alumnes i Grau en Turisme.
- Alumnes i Grau en Ciències Econòmiques
- Alumnes i Grau en Estudis d'Àsia Oriental
- Alumnes i Grau en Traducció i Interpretació
- Professionals de l`àmbit del Turisme i/o professionals de sectors vinculats

Contacte

Minkang Zhou Gu

Telèfon: 935817042

Correu electrònic: Minkang.Zhou@uab.cat

Web: http://www.eutdh.cat

Curs d'especialització UAB

1a Edició
Places: 25
1 ECTS
Codi de l'estudi: 3674/1
Preu: 120 ¤
Preu especial: 100¤
Col·lectiu d'aplicació: Ex-alumnes EUTHD i UAB

Veure el detall del preu

Modalitat: Presencial
Lloc: Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera, UAB,Bellaterra (Barcelona)
Dates: del 20/10/2017 al 11/11/2017
Idioma de docència:
Castellà (50%), Català (50%)
Centres responsables:
Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Títol que s'obté:
Certificat d'aprofitament del curs Atenció al Turista Xinès: Cultura, Comunicació i Hàbits de Consum

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament i a més t'adjuntem un PDF amb tota la informació del programa.