Jornada de Portes Obertes

A finals de gener i principis de febrer obrim les portes als alumnes de batxillerat i cicles formatius de grau superior interessats en conèixer l'oferta de graus de la Universitat Autonoma de Barcelona, amb xerrades sobre tots els estudis de la UAB impartides pels professors de les mateixes titulacions.

En els desplegables per àmbits a sota podeu veure el detall de totes les xerrades.

Descarrega't el PDF ->

Xerrada per a professors de secundària: cada dia de les Jornades de Portes Obertes s'organitza a més una xerrada informativa per als professors de secundària, a la que us podeu inscriure en el mateix formulari.

La participació a les Jornades de Portes Obertes no es compatible amb les visites de professors als centres de secundària i als ajuntaments.

Fes clic en un àmbit per veure totes les xerrades programades: