A A A Contrast +/- Castellano   English
Intranet Campus virtual Twitter Facebook
 LA FACULTAT    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA
 Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia  Els estudis  Treball de fi de grau
 Informació general
Documentació estudiants
Oferta Treball Fi de Grau
Documentació professorat

El Treball de Fi de Grau forma part dels plans d'estudis del Grau en Ciència Política i Gestió Pública i del Grau en Sociologia.

• És una assignatura de quart curs de 6 crèdits ECTS i té caràcter obligatori.
  • Per matricular-la és requisit imprescindible complir el règim de permanència:
         a. Tenir superades totes les assignatures del primer curs del grau.
         b. Haver superat un mínim de 2/3 dels crèdits totals del pla d'estudis (160 crèdits)
  • És requisit obligatori estar matriculat de l'assignatura de TFG per poder sol·licitar adscripció a un dels temes.
  • La càrrega docent és:
     a.150 hores de treball per a l'alumnat
     b. amb una càrrega docent per al professor/a de 7,5 hores per treball  realitzat; repartides entre:
     - el supervisor/a (6,5 hores) i
     - l'avaluador/a (1 hora)
  • Els 6 crèdits del TFG són bàsicament de treball autònom (150h) i en menor mesura d'hores de treball supervisat (fins a 15h) i d'avaluació (1,5h).
     a. no hi ha, per tant, docència dirigida
     b. cal no excedir la càrrega docent ajustada del professorat supervisor
  • La gestió del TFG està a càrrec de les següents figures:
    - El/la responsable de l'assignatura a cada grau
    - El professorat supervisor
    - La comissió de TFG (formada per la coordinació de titualció i representants de cada departament, unitat ACS i/o COLPIS)
    - La comissió d'avaluació de la presentació pública del TFG
  • El professorat que supervisa i avalua els treballs el compon un grup gran i heterogeni de professionals. És per això que cal mantenir uns criteris bàsics comuns que garanteixin per a l'estudiant l'homogeneïtat en el seguiment i l'avaluació, amb la publicació del Manual del professorat de TFG.
Calendari del Treball de Fi de Grau 2015-2016 (pdf MB)
Assignació TFG pel curs 2015-2016 (pdf MB)
Inici Sobre el Web
2015 Universitat Autònoma de Barcelona