Intranet Campus virtual Twitter Facebook
 LA FACULTAT    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA
 Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia  Informació acadèmica  Activitats amb reconeixement acadèmic

Reconeixement acadèmic de crèdits

En el marc de l'espai europeu d'educació superior (EEES) i només per als estudis de grau, la UAB t'ofereix la possibilitat d'obtenir crèdits ECTS pel fet de participar en activitats universitàries no programades en el marc del pla d'estudis.

Aquestes activitats poden ser de caràcter cultural i de participació, esportives, solidàries i de cooperació. També es pot reconèixer la formació en terceres llengües. Aquests crèdits es poden obtenir al llarg de tota la titulació, independentment del curs en què estiguis matriculat.

Des de diversos serveis i entitats vinculats a la UAB es proposen les activitats per a cada curs:

Sol·licitud de reconeixement acadèmic
Cercador d'activitats amb reconeixement acadèmic
 Culturals i de participació
Esportives
Solidàries i de cooperació
Terceres llengües

Unitat d'Estudiants i de Cultura

La UAB vehicula a través de la Unitat d'Estudiants i Cultura les activitats culturals i de participació universitària. La Unitat d'Estudiants i Cultura (UEC) s'organitza en tres àmbits: Cultura en Viu, Participació i la Unitat d'Assessorament Psicopedagògic.

Pots trobar la informació de totes les activitats que organitzen a la pàgina de la UEC.
Inici Sobre el Web
2017 Universitat Autònoma de Barcelona