Intranet Campus virtual Twitter Facebook
 LA FACULTAT    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA
 Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia  Mobilitat i intercanvi  Programes sicue i internacional

Circuït Alumnes d'Intercanvi IN:

Dates del curs 2016-2017:
1r semestre: classes del 12 de Setembre al 21 de Desembre, exàmens al Gener 2017
2n semestre: classes del 2 de Febrer al 12 de Maig, exàmens al Juny 2017

Abans d'arribar a la UAB:
1)
 Has de ser nominat per la teva universitat d'origen.

2) Application form:  http://sia.uab.cat "Sign in and Application form Incoming students”.
3) Pre-matrícula Online a la Facultat (Abans d'arribar - Juliol o Desembre- rebràs un e-mail amb informació detallada)

A l'arribada a la UAB:
4)
 Has d'anar al International Welcome Point (IWP) a la "Plaça Civica", obert de 9.30 a 15
5) Assitir a una Reunió Informativa 7 de Setembre, 13h, Aula 12
6) Venir a la Facultat (Gestió Acadèmica) en el dia i hora de la teva Cita de Matrícula per:
* Matricular-te en les assignatures.
* Lliurar els documents: còpia del Passaport o Identificació, còpia de l'Assegurança de Salut (no necessari per SICUE) i una Foto.
* Presentar els documents que necessitis signats (un cop signats t'avisarem per email)
* IMPORTANT: et donarem una Cita de Matrícula abans de la teva arribada a la UAB (la trobaràs al final de la pàgina)
7) Anar al
Punt d'Informació i Suport Logístic (SLIPI) de la Facultat per recollir la Tarja d'estudiant (15 dies després de la teva arribada a la UAB)

Al moment de marxar:
8)
 Presentar els documents que necessitis que et signem a Gestió Acadèmica (mínim una setmana abans del final de l'estada). El document l'ha de presentar i recollir personalment l'alumne. Hauràs de demanar 2 cites prèvies:

9) El Transcript of records se enviarà a la teva universitat quan acabi el periode d'exàmens.

Informació Acadèmica:

Idioma de les classes:
Al final de la pàgina trobaràs un lllistat de classes en Anglès a la Facultat. En quant a la resta has d'esperar a l'arribada a la UAB i preguntar als professors.

Cursos que pots fer:
- durant l'estada has de cursar un mínim del 50% de les assignatures a la nostra Facultat
- si la teva estada és d'un sol semestre, no podràs cursar assignatures Anuals
- pots fer assignature dels dos Graus que s'oferten a la Facultat
- pots cursar assignatures de tots els anys acadèmics (des de 1r curs a 4rt curs)

ECTS: Les assignatures anuals tenen 12 ECTS i les semestrals tenen 6 ECTS

Horaris i exàmens:

Ciència Política i Gestió Pública
Sociologia

Guies docents:
Ciència Política i Gestió Pública

Sociologia

Informació Addicional:

Enrolment Matricula 2016-2017 (pdf: 0,5 MB)
Faculty Guide IN (pdf: 0,5 MB)
Courses in English 2016-17 (pdf: 0,5 MB)
PPT Reunio Alumnes IN (vnd.ms-powerpoint: 0,5 MB)
Tutories Coordinador Intercanvis (msword: 0,5 MB)
Full de matricula (pdf: 0,5 MB)

Tràmits legals per a estrangers

Recomanacions de viatge  Assegurança complementària  Relacions Internacionals

Cursos UAB Idiomes   Vols ser mentor?

Ajuts, Beques i Convocatòries.
UAB Cercador

CONTACTA