Intranet i Campus Virtual Intranet Intranet i Campus Virtual Campus Virtual
 LA FACULTAT    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA
 Inici  La facultat  Guia de l'estudiant 2012-2013
GUIA DE L'ESTUDIANT 2012-2013

Salutació de la Degana

En aquesta guia de l'estudiant trobareu la informació necessària per treure el màxim profit d'aquest curs 2012-2013.

El curs passat, la Facultat de Psicologia va concloure una aposta que tots vàrem fer en el seu dia per a transformar els plans d' estudis de Psicologia i de Logopèdia, adaptant-los a les noves directrius d'Europa i del Ministeri d'Educació. Ara, podem dir que ja hem implementat plenament els nous plans d'estudis de Grau en Psicologia i en Logopèdia.

L'esforç que es va fer en els darrers tres cursos ha permès que les assignatures estiguin dissenyades i planificades amb la màxima cura, tal i com s'expressa en les respectives guies docents i en el documents de programació. Aquests dos documents han de permetre que pugueu organitzar el vostre temps d'estudi, i la informació que contenen en ells us serà de gran ajuda. En la progrmació del curs actual s'han pres en consideració les noves normatives acadèmiques (en particular, la normativa d'avaluació i la de règim de permanència).

Ara, en aquesta nova etapa, es el moment d'avaluar i donar compte a la societat de les nostres fortaleses i diferències respecte d'altres estudis. Hem conclòs la primera promoció del Grau en Psicologia, tal com vam fer fa dos cursos en el Grau en Logopèdia, i hem celebrat el 1er Congrés de Treballs de Fi de Grau de Psicologia, esdeveniment que ens identifica i afegeix valor a la nostra docència. Els resultats, tant acadèmics com d'inserció laboral, d'aquestes noves titulacions, hauran de ser analitzats en els propers anys per tal de corregir o reforçar els aspectes que sembli convenient.

Aquest curs que hem acabat, és el darrer d'aquest equip de Deganat, i volem agrair a totes les persones que hi han intervingut el seu esforç i dedicació: al professorat, als estudiants i al personal d'administració i serveis. Sense les aportacions de cadascun d'ells la tasca hauria estat impossible.

Els estudiants que comenceu aquest curs teniu un paper molt important: proporcionar idees noves i reforçar la tasca que s'ha fet fins ara per aconseguir que s'oferti una docència de qualitat perquè, d'aquesta manera així, pugueu esdevenir en el dia de demà tant bons investigadors i professionals en psicologia i logopèdia com sigui possible.

1. La Facultat

Organització del centre
Grau en Psicologia

Informació general