Intranet Campus Virtual Facebook
 LA FACULTAT    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA
 Inici  Els estudis  Adaptació de diplomatura i llicenciatura a grau

Informació sobre el procés d'adaptació als nous Graus

Trobareu aquí informació sobre allò que cal fer per passar de les antigues titulacions de Llicenciat en Psicologia o Diplomat en Logopèdia als nous Graus.
 Adaptació Grau en Psicologia
Adaptació Grau en Logopèdia
Procés Reforma Plans d'Estudis

Els següents documents presenten els processos d'implantació del Grau en Psicologia i d'extinció de la Llicenciatura.

Tots els estudiants de la llicenciatura en Psicologia teniu la possibilitat de sol·licitar l'adaptació al Grau en Psicologia. El calendari per sol·licitar-ho és el següent:

Del 2 de juny al 4 de juliol de 2014 a la Gestió Acadèmica de la Facultat.

Simulador d'adaptacions

Teniu un simulador d'adaptacions a la vostra disposició on trobareu informació sobre:

-Assignatures reconegudes al Grau: Distribució per cursos i valor en crèdits.

-Assignatures pendents de cursar al Grau: Distribució per cursos i valor en crèdits.

Podeu accedir al simulador d'adaptacions amb el vostre vostre NIU i contrasenya, a  l'adreça següent:

Docència alternativa

A partir del curs acadèmic 2011-2012, els estudiants que cursen la Llicenciatura en Psicologia no gaudeixen d'una docència específica per ells, sinó que assisteixen a la docència que s'imparteix als alumnes que cursen el Grau en Psicologia. Aquest tipus de docència s'anomena docència alternativa.

Les equivalències entre les assignatures de la llicenciatura i les assignatures del grau són les que s'estableixen a  la Taula d'adaptacions. Aquesta taula és la que s'aplica als estudiants que demanen la seva equiparació als estudis de grau  o als alumnes que es veuen obligats a equiparar-se  pel procés d'extinció de la llicenciatura. Els estudiants de la llicenciatura utilitzen aquesta informació per saber en quines aules i en quines assignatures han de rebre la docència alternativa de les assignatures que han matriculat.

Important:

• Cal tenir present que els estudiants de Llicenciatura que en finalitzar el curs 2013/14 tinguin assignatures de tercer curs pendents de superar, s'hauran d'adaptar obligatòriament al Grau

Documents relacionats amb l'adaptació al Grau en Psicologia:

Dossier Informatiu: Taula d'adaptacions (pdf: 0,06 MB)
Powerpoint informació adaptació al Grau (juny 2013) (vnd.ms-powerpoint: 0,9 MB)
Preguntes més freqüents: Extinció Llicenciatura (pdf: 0,02 MB)
Sol.licitud Adaptació al Grau (msword: 0,1 MB)
Inici Mapa del Web Contactar Sobre el web
2015 Universitat Autònoma de Barcelona