Intranet Campus Virtual Facebook
 LA FACULTAT    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA
 Inici  Informació acadèmica  Pautes d'avaluació dels graus de la facultat

PAUTES D'AVALUACIÓ DELS GRAUS DE LA FACULTAT - Curs 2012-2013

Pautes d'avaluació de Grau. Facultat de Psicologia, curs 2012-13

1. La unitat d'avaluació dels resultats d'aprenentatge dels estudiants serà l'evidència d'aprenentatge. Cada evidència pot avaluar un o més resultats d'aprenentatge.
  2. Cada equip docent definirà el model d'avaluació de l'assignatura, que quedarà reflectit en la guia docent, on s'especificarà:
    • Les evidències d'aprenentatge:
      1. Numeració i denominació
      2. Autoria (individual, col·lectiva o ambdues)
      3. Pes (en valor absolut o percentatge)
      4. Format de presentació (oral, escrit o ambdues)
      5. Via de presentació (presencial, virtual o ambdues)
    • La definició d'assignatura superada.
    • La descripció del procés de reavaluació.
    • La temporització: com a mínim, caldrà indicar la setmana de realització i/o lliurament de cadascuna de les evidències d'aprenentatge.
    • En el cas de que l'equip docent prevegi la realització d'una prova de síntesi per a estudiants a partir de la segona matrícula (definida a l'article 7.2 de la normativa d'avaluació de la UAB), caldrà fer-ho constar a la guia docent, incloent una breu descripció de la mateixa.
  3. El procés d'avaluació contínua de cadascun/a dels/de les estudiants estarà estructurat en un mínim de 3 evidències d'aprenentatge.
  4. El pes màxim que podrà tenir una evidència d'aprenentatge serà de 4 punts (40%).
  5. Un/a estudiant que hagi lliurat evidències d'aprenentatge amb un pes igual o superior a 4 punts (40%) constarà com a 'presentat'.
  6. Les assignatures hauran de preveure i fer constar a la guia docent un sistema de reavaluació, que podrà tenir lloc al llarg del semestre o al final. Al calendari acadèmic de la Facultat es reservarà un interval per a la realització de les proves d'aquelles assignatures que prevegin una reavaluació final, a la qual podran optar els/les estudiants que tinguin una qualificació d'avaluació contínua major o igual a 4 punts (40%).
  7. El sistema de reavaluació només podrà incrementar la qualificació ja assolida per l'estudiant, i estarà focalitzada en les evidències d'aprenentatge en que cada estudiant no hagués demostrat un rendiment satisfactori.
  8. En aquelles assignatures o mòduls en que hi hagi més d'un grup de matrícula, els professors/ores responsables d'avaluació de cada grup de matrícula, juntament amb el/la coordinador/a docent, hauran de garantir l'equitat en l'aplicació dels criteris d'avaluació a la totalitat dels estudiants matriculats a l'assignatura. Per tant, abans del tancament d'actes realitzaran un procés d'interlocució adreçat a:
    • Valorar el rendiment acadèmic dels diferents grups de matrícula, identificar les causes de discrepàncies de rendiment i, si resulten imputables a la diferent calibració dels criteris d'avaluació entre grups, articular els canvis en les qualificacions finals que resultin pertinents. Aquests canvis, en tot cas, no podran ser decrementals.
    • Assignar les matrícules d'honor.
  9. Els equips docents facilitaran l'avaluació dels estudiants propis de que, essent participants d'un programa d'intercanvi, es trobin absents en el moment de realitzar-se evidències d'aprenentatge o reavaluacions presencials. El/La coordinador/a d'intercanvis de la Facultat ajudarà els equips docents a la gestió, custòdia i tramesa de les evidències d'aprenentatge que es volguessin acollir a una realització remota (des de la universitat d'acollida de l'estudiant).

Inici Mapa del Web Contactar Sobre el web
2015 Universitat Autònoma de Barcelona