A A A Contrast +/- Castellano   English
Intranet Campus Virtual
 LA FACULTAT    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA
 Facultat de Traducció i d'Interpretació  La facultat  Gestió acadèmica i suport logístic i punt d'informació

A la facultat de Traducció i d'Interpretació, el suport logístic i punt d'informació (SLIPI) i la gestió acadèmica conformen un servei integrat.

Responsable del servei: Antonia Quintero Chica, gestora acadèmica.

Telèfon: 93 581 1876

Gestió acadèmica
Suport Logístic i Punt d'Informació

La gestió acadèmica té cura de les tasques relatives a qüestions administratives i acadèmiques relacionades amb professors i alumnes.

ATENCIÓ AMB CITA PRÈVIA

Per tal de millorar l'atenció personalitzada i agilitzar els tràmits administratius, podeu fer algunes gestions a través de correu electrònic (g.academica.fti@uab.cat)  i web (sia.uab.cat).

En cas que necessiteu ser atesos personalment a la gestió acadèmica, l'atenció es farà amb cita prèvia. Podeu demanar-la a través del següent enllaç o a l'ordinador del vestíbul de la Gestió Acadèmica.

Abans de sol.licitar cita tingues en compte:

• Nou!! Per a consultes o tràmits relacionats amb programes d’intercanvi sol.licita cita en els dies i horaris que t’indiquem a continuació: dimarts de 10 a 13 h i dijous de 15 a 16 h.
  • Per a tramitar la sol.licitud del títol oficial un cop finalitzat els estudis, tingues en compte que l’expedient s’ha de trobar en l’estat: Tancat en disposició de títol.
  • Consulta els terminis establerts per als tràmits administratius al tauler d'avisos.
  • El sistema permet reservar cita prèvia amb un màxim de 20 dies d'antelació.

Autoritzacions

• Si vens a realitzar un tràmit en nom d’una altra persona, és imprescindible portar el document d’autorització signat per la persona interessada i per tu, a més d’una còpia del seu DNI/Passaport i del teu. Pots descarregar aquí el document d’autorització
  • En cas de venir a recollir un títol oficial en nom d’una altra persona, caldrà aportar el corresponent poder notarial.

Què ofereix
Horaris d'atenció
SEU ELECTRÒNICA (accés a la informació, serveis i tràmits electrònics)

Telèfon: 93 581 1876 Gestora Afers Acadèmics: Núria Gallego