Notícies Agenda
Titulació de Licence professionnelle de Traduction et Interprétation de la Universitat de Perpinyà
11.06.2015 Estudis  -  La UAB té un conveni de cooperació amb la Universitat de Perpinyà (IFCT)
En virtut d’un conveni de cooperació de la UAB amb la Universitat de Perpinyà (IFCT), els estudiants del Grau de Traducció i d’Interpretació de la FTI que tinguin el francès com a llengua B i que hagin fet les traduccions de llengua B de 1r, 2on i 3r curs al català, poden optar a la Licence francesa (combinació Francès A/Català B/Llengua C) de la Universitat de Perpinyà en acabar el 3r curs.

Els estudiants que compleixin aquestes condicions, es matricularan simultàniament a la Universitat de Perpinyà durant el 3r curs, hi seguiran presencialment unes classes i hi faran un treball continuat a distància durant tot l’any. En començar el curs se’ls informarà de tots els detalls i especificacions.
Anar a Notícies
Arxiu de notícies